Og Bimmeren er en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Det skal nok komme til jer også!! Der er en baby til alle! Uanset hvordan de så kommer eller hvornår eller hvor fra, så er der en guldklump til alle! Det er jeg helt sikker på!!

Du har ret søde. Med tiden skal det nok komme, på den ene eller anden måde. Heldivis har jeg altid godt ville adoptere - også selv om jeg fik biologiske børn. Så udelukker det ikke på sigt. Lige nu er det bare hårdt, men så skønt når det så lykkes for andre

Var din datter med til scanningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

DK

Du har ret søde. Med tiden skal det nok komme, på den ene eller anden måde. Heldivis har jeg altid godt ville adoptere - også selv om jeg fik biologiske børn. Så udelukker det ikke på sigt. Lige nu er det bare hårdt, men så skønt når det så lykkes for andre

Var din datter med til scanningen?

Arghh du er ung! Der er da stadig længe til før du behøver at overveje adoption. Men hvis det eventuelt skulle ende med det, så er jeg sikker på at børn man selv har valgt er mindst ligeså lækre og elskede som dem der bare dumper ned i skødet helt tilfældigt på os andre!!

Kirstine var med til scanningen og nød det, selv om jeg tror hun havde ret svært ved at se hovede og hale på det hele, so to speak! Men hun var glad bagefter fordi hun havde været med og nu også ved hvordan det hele ser ud og duer (altså rent scannings mekanisk) plus at hun kan sige "jeg har også set bimmeren!"

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Arghh du er ung! Der er da stadig længe til før du behøver at overveje adoption. Men hvis det eventuelt skulle ende med det, så er jeg sikker på at børn man selv har valgt er mindst ligeså lækre og elskede som dem der bare dumper ned i skødet helt tilfældigt på os andre!!

Hehe ja, er da ung endnu. Har heller ik overvejet adoption mere, end blot kigget på det. Har som sagt altid gerne ville adoptere et barn. Det kommer sig nok af, at min moster havde et plejebarn, og min ene fætter er adopteret.

Er sikker på, at alle børn bliver elsket lige højt, på hver deres helt særlige måde. Og sådan skal det også nok blive for os, uanset hvad.

Tak for de opmuntrende ord

Hvor skønt at hun var med. Hun må da være noget så stolt en storesøster - også selv om hun måske ikke helt kunne finde hoved og hale på skærmbilledet.

Anmeld

9. august 2010

Lillefe

DK skriver:

Hr. Bimmer!

En dreng. Simpelthen. Det er MEGET mærkeligt at have en tissemand i maven, men på den anden side også helt vidunderligt med en lille knægt! Jeg håååber han kommer til at ligne Mikkel som dreng han var sååå nuttet!

Vi var nede i byen ved åen bagefter og fik nachos (Kirstine ææælsker nachos) og fejrede lillebror og Kirstines første skoledag (der kommer en billedspam tråd om hende lidt senere) Derefter turede vi rundt i byens lækre babybutikker, og jeg brugte 279 kr. på et par lææækre brune velour smækbukser fra Krutter og 170 kr. for en grøn body med en elg på maven fra ej sikke lej. NUUJ det var mange penge, men jeg måtte bare eje det, og jeg har højtideligt lovet at fremover kommer alt babytøj indkøb til at ske gennem H&M. Mikkel valgte dog 5 min efter en brun flies cardigan fra okker gokker sååå..... Kirstine ville så også vælge noget, og valgte en grøn trøje med en gul løve på fra name it og et par blå velour bukser fra name it og en lille blå Joha hue med spidser. Så nu er den bette Bimmer da veludstyret til de første 2 dage!!

I får lige billeder af først tappen, man ser det nedefra mellem benene, og et andet billede hvor Bimmeren lige vinkede engang!

Knus glad og træt Ditte

Tillykke!! kender godt fornemmelsen med at det er mærkeligt at tænke på at det er dreng og ikke en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.