Og Bimmeren er en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

blomst84

STORT tillykke :-D lyder rigtig dejligt med en lille dreng  

Knus Sabrina 17+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

<3

Tillykke!! Ja det er lidt mærkeligt at tænke på at man har en tissemand inde i sig - der tisser ind imellem

Og godt at storesøster slet ikke blev skuffet! Hun lyder som en dejlig pige!

Anmeld

9. august 2010

TbCp

Stort tillykke!!!

Anmeld

9. august 2010

Mka

DK skriver:

Hr. Bimmer!

En dreng. Simpelthen. Det er MEGET mærkeligt at have en tissemand i maven, men på den anden side også helt vidunderligt med en lille knægt! Jeg håååber han kommer til at ligne Mikkel som dreng han var sååå nuttet!

Vi var nede i byen ved åen bagefter og fik nachos (Kirstine ææælsker nachos) og fejrede lillebror og Kirstines første skoledag (der kommer en billedspam tråd om hende lidt senere) Derefter turede vi rundt i byens lækre babybutikker, og jeg brugte 279 kr. på et par lææækre brune velour smækbukser fra Krutter og 170 kr. for en grøn body med en elg på maven fra ej sikke lej. NUUJ det var mange penge, men jeg måtte bare eje det, og jeg har højtideligt lovet at fremover kommer alt babytøj indkøb til at ske gennem H&M. Mikkel valgte dog 5 min efter en brun flies cardigan fra okker gokker sååå..... Kirstine ville så også vælge noget, og valgte en grøn trøje med en gul løve på fra name it og et par blå velour bukser fra name it og en lille blå Joha hue med spidser. Så nu er den bette Bimmer da veludstyret til de første 2 dage!!

I får lige billeder af først tappen, man ser det nedefra mellem benene, og et andet billede hvor Bimmeren lige vinkede engang!

Knus glad og træt Ditte

Tillykke med drengen jeg kunne læse i et andet indlæg at du var 16+2, men inde på skanningsklinik.dk der står at man skal være 17+0 for at de kan lave kønsscanning. Men de havde ikke noget problem i at gøre det på dig når du ikke var 17 uger? 

Kunne nemlig vildt godt tænke mig selv at prøve det.

Anmeld

9. august 2010

DK

Mka skriver:

Tillykke med drengen jeg kunne læse i et andet indlæg at du var 16+2, men inde på skanningsklinik.dk der står at man skal være 17+0 for at de kan lave kønsscanning. Men de havde ikke noget problem i at gøre det på dig når du ikke var 17 uger? 

Kunne nemlig vildt godt tænke mig selv at prøve det.

Efter NF scanningen er jeg 16+5 idag. Og det var ikke et problem. Det var fordi at de ikke havde tid den dag jeg var 17+0 og derfor tilbød de selv at jeg måtte komme idag. En uge før er dog for tidligt men i dag kunne det sagtens lade sig gøre!

Anmeld

9. august 2010

Mka

DK skriver:

Efter NF scanningen er jeg 16+5 idag. Og det var ikke et problem. Det var fordi at de ikke havde tid den dag jeg var 17+0 og derfor tilbød de selv at jeg måtte komme idag. En uge før er dog for tidligt men i dag kunne det sagtens lade sig gøre!

ahhh okay Den lange lange ventetid

Anmeld

9. august 2010

DK

Mka skriver:

ahhh okay Den lange lange ventetid

Jaaa er du sindsyg. Tålmodighed er bestemt heller ikke en af mine største dyder!

Anmeld

9. august 2010

Kløver

hahaha som du sog kan sige det, og stort tillykke med den lille "tissemand" i maven

Anmeld

9. august 2010

DK

Maja84 skriver:

hahaha som du sog kan sige det, og stort tillykke med den lille "tissemand" i maven

He he he, taaak! På en måde er det lidt et chok det er en dreng. Altså jeg er jo en PIGEmor, ikke? Men nu må vi sadle om og så må jeg være begge dele! Heldigt man er kvinde og kan multi-taske! 

I får lige alle sammen et billede af Mikkel som knægt. Han er vist nok 5 år på billedet. Han havde DET VILDE garn som knægt, det kunne simpelthen ikke ligge ned, men stod altid i bølger direkte ud fra hovedet, he he!!! SÅ nuttet!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2010

Kløver

DK skriver:

He he he, taaak! På en måde er det lidt et chok det er en dreng. Altså jeg er jo en PIGEmor, ikke? Men nu må vi sadle om og så må jeg være begge dele! Heldigt man er kvinde og kan multi-taske! 

I får lige alle sammen et billede af Mikkel som knægt. Han er vist nok 5 år på billedet. Han havde DET VILDE garn som knægt, det kunne simpelthen ikke ligge ned, men stod altid i bølger direkte ud fra hovedet, he he!!! SÅ nuttet!!!

hvor nuttet, kunne da være super sødt hvis knægten arver noget af hans fars vilde krølle-bølle hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.