Og Bimmeren er en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

DK

Solajma skriver:

STORT tillykke med den lille dreng i mavsen

Det bliver da helt fantastisk med sådan en lille gut.. Og det er skønt at kunne få lov at opleve begge køn vokse op

Hvad siger Kirstine til, at det er en lillebror og ikke søster?

Altså hun har ikke brokket sig. Hun ringede selv til mormor og fortalte det og hun lød heldigvis rigtig glad  og begejstret, og ikke skuffet eller sur!

Mikkel der ellers var sikker på det var en pige, går nu pludselig rundt med rank ryg og er igang med "hvor der kommer en mand ind..." og påstår at barnets penis da er så lang at den går halvvejs ned af lårbenet!!! MÆND!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Diana...

DK skriver:

Ja det var en kønsscanning. Det kostede 500 kr. hos scanningsklinikken.dk og hun var super sød hende scannigsdamen!

Altså jeg synes "Ej sikke lej" ER for dyrt! Men sådan lige en enkelt ting eller to oven på overraskelsen det var velfortjent synes jeg!

Den i silkeborg? Vi var også på den skannings klinik med Lucas i uge 25 og hende vi var hos var også bare super sød og der skal vi ind igen. MEN jeg er slet ikke sikker på jeg kan vente til MD skanningen så overvejer også meget at betale for det. Men jeg skal lige op til lægen i morgen og have en henvisning til en trykhedskanning så hvis de ikke kan/vil sige det der tror jeg også vi må der ind igen. 

Ja det er rigtig dyrt også derfor vi ikke købte det til Lucas den gang men det er virkeligt sødt. 

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen hurra altså!!! Du vidste det jo godt inderst inde - at der var en dreng derinde Jeg er simpelthen så glad på dine vegne, dreng/pige - no matter!!! 

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Altså hun har ikke brokket sig. Hun ringede selv til mormor og fortalte det og hun lød heldigvis rigtig glad  og begejstret, og ikke skuffet eller sur!

Mikkel der ellers var sikker på det var en pige, går nu pludselig rundt med rank ryg og er igang med "hvor der kommer en mand ind..." og påstår at barnets penis da er så lang at den går halvvejs ned af lårbenet!!! MÆND!!

Haha MÆND!

Anmeld

9. august 2010

Diana...

DK skriver:

HAHAHAHAHAHAHA

Anmeld

9. august 2010

DK

Diana... skriver:

Den i silkeborg? Vi var også på den skannings klinik med Lucas i uge 25 og hende vi var hos var også bare super sød og der skal vi ind igen. MEN jeg er slet ikke sikker på jeg kan vente til MD skanningen så overvejer også meget at betale for det. Men jeg skal lige op til lægen i morgen og have en henvisning til en trykhedskanning så hvis de ikke kan/vil sige det der tror jeg også vi må der ind igen. 

Ja det er rigtig dyrt også derfor vi ikke købte det til Lucas den gang men det er virkeligt sødt. 

Nej i Århus. Det kostede "kun" 500 kr!

Anmeld

9. august 2010

Diana...

DK skriver:

Nej i Århus. Det kostede "kun" 500 kr!

Ok 

Anmeld

9. august 2010

saxa

DK skriver:

Hr. Bimmer!

En dreng. Simpelthen. Det er MEGET mærkeligt at have en tissemand i maven, men på den anden side også helt vidunderligt med en lille knægt! Jeg håååber han kommer til at ligne Mikkel som dreng han var sååå nuttet!

Vi var nede i byen ved åen bagefter og fik nachos (Kirstine ææælsker nachos) og fejrede lillebror og Kirstines første skoledag (der kommer en billedspam tråd om hende lidt senere) Derefter turede vi rundt i byens lækre babybutikker, og jeg brugte 279 kr. på et par lææækre brune velour smækbukser fra Krutter og 170 kr. for en grøn body med en elg på maven fra ej sikke lej. NUUJ det var mange penge, men jeg måtte bare eje det, og jeg har højtideligt lovet at fremover kommer alt babytøj indkøb til at ske gennem H&M. Mikkel valgte dog 5 min efter en brun flies cardigan fra okker gokker sååå..... Kirstine ville så også vælge noget, og valgte en grøn trøje med en gul løve på fra name it og et par blå velour bukser fra name it og en lille blå Joha hue med spidser. Så nu er den bette Bimmer da veludstyret til de første 2 dage!!

I får lige billeder af først tappen, man ser det nedefra mellem benene, og et andet billede hvor Bimmeren lige vinkede engang!

Knus glad og træt Ditte

Hr. Bimmer.. Hvor skøøønt!!  Ihh altså.. Stort tillykke.. Og mon ikke en lillebror er lige så god som en lillesøster Tillykke med din store piges første skoledag - lyder til i har haft en rigtig dejlig tur..

Mht. babytøjkøb igennem H&M bliver du nok klogere - da de overhovedet ikke har noget ordenligt drengetøj derinde(ihvertfald efter min mening og smag).. Havde også troet jeg skulle købe det hele derinde.. Men kunne bare finde NADA..

Anmeld

9. august 2010

Lone Jakobsen

sikke et dejligt indlæg.

tillykke med den lille hr. bimmer

Anmeld

9. august 2010

line melias mor

fantastisk indlæg kan rigtig se jeres shoppe/hyggedag for mig

og stort tillykke med jeres skønne søn i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.