Hr. Bimmer!
En dreng. Simpelthen. Det er MEGET mærkeligt at have en tissemand i maven, men på den anden side også helt vidunderligt med en lille knægt! Jeg håååber han kommer til at ligne Mikkel som dreng han var sååå nuttet!
Vi var nede i byen ved åen bagefter og fik nachos (Kirstine ææælsker nachos) og fejrede lillebror og Kirstines første skoledag (der kommer en billedspam tråd om hende lidt senere
) Derefter turede vi rundt i byens lækre babybutikker, og jeg brugte 279 kr. på et par lææækre brune velour smækbukser fra Krutter og 170 kr. for en grøn body med en elg på maven fra ej sikke lej. NUUJ det var mange penge, men jeg måtte bare eje det, og jeg har højtideligt lovet at fremover kommer alt babytøj indkøb til at ske gennem H&M. Mikkel valgte dog 5 min efter en brun flies cardigan fra okker gokker sååå..... Kirstine ville så også vælge noget, og valgte en grøn trøje med en gul løve på fra name it og et par blå velour bukser fra name it og en lille blå Joha hue med spidser. Så nu er den bette Bimmer da veludstyret til de første 2 dage!!
I får lige billeder af først tappen, man ser det nedefra mellem benene, og et andet billede hvor Bimmeren lige vinkede engang!
Knus glad og træt Ditte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld