Og Bimmeren er en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Riksen

Tillykke med Hr. Bimmer! Jeg har godt nok været spændt på at høre, hvad resultatet af scanningen blev, og jeg er først lige kommet hjem efter en lang dag.

Jeg kan godt forstå at sådan en skøn dag skulle fejres med lidt ekstravagant babyshopping - det lyder superlækkert!

Endnu en gang tillykke!

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Ja det var en kønsscanning. Det kostede 500 kr. hos scanningsklinikken.dk og hun var super sød hende scannigsdamen!

Altså jeg synes "Ej sikke lej" ER for dyrt! Men sådan lige en enkelt ting eller to oven på overraskelsen det var velfortjent synes jeg!

Åh hvor dejligt! Stort tillykke med Hr Bimmer! Det jo bare dejligt.

Scanningsklinikken er bare et super sted. Var med da min svigerinde ventede min nevø, og de er altså bare rigtig søde og professionelle.

Anmeld

9. august 2010

Miamaja

Neej, sikke en overraskelse. Super duper skont og du skal ihvertfald unde dig og din lille dreng noget luksus. det har du helt klart fortjent saadan som du knokler med lektierne og skolen

Anmeld

9. august 2010

Tina2

DK skriver:

Hr. Bimmer!

En dreng. Simpelthen. Det er MEGET mærkeligt at have en tissemand i maven, men på den anden side også helt vidunderligt med en lille knægt! Jeg håååber han kommer til at ligne Mikkel som dreng han var sååå nuttet!

Vi var nede i byen ved åen bagefter og fik nachos (Kirstine ææælsker nachos) og fejrede lillebror og Kirstines første skoledag (der kommer en billedspam tråd om hende lidt senere) Derefter turede vi rundt i byens lækre babybutikker, og jeg brugte 279 kr. på et par lææækre brune velour smækbukser fra Krutter og 170 kr. for en grøn body med en elg på maven fra ej sikke lej. NUUJ det var mange penge, men jeg måtte bare eje det, og jeg har højtideligt lovet at fremover kommer alt babytøj indkøb til at ske gennem H&M. Mikkel valgte dog 5 min efter en brun flies cardigan fra okker gokker sååå..... Kirstine ville så også vælge noget, og valgte en grøn trøje med en gul løve på fra name it og et par blå velour bukser fra name it og en lille blå Joha hue med spidser. Så nu er den bette Bimmer da veludstyret til de første 2 dage!!

I får lige billeder af først tappen, man ser det nedefra mellem benene, og et andet billede hvor Bimmeren lige vinkede engang!

Knus glad og træt Ditte

Naiiiii, STORT tillykke med knægten i mavsen, hvor er det fedt!!!

Det bli'r skønt med en lille dreng, jeg sku' også lige vænne mig til det, da jeg fik at vide Milas var en dreng, for jeg var jo kun "pigemor" der  Men jeg ELSKER at ha' en af hver!!!!! Synes vi er enormt heldige at vi har fået det, og nu er trunte nummer to jo så på vej  Så ingen kommer og tager Milas' titel som "Mamas boy"

Stort tillykke, jeg glæder mig til at følge din graviditet:-)))))

Anmeld

9. august 2010

Maria.

Tillykke med Hr. Bimmer.. Skønt..

Anmeld

9. august 2010

DK

Miamaja skriver:

Neej, sikke en overraskelse. Super duper skont og du skal ihvertfald unde dig og din lille dreng noget luksus. det har du helt klart fortjent saadan som du knokler med lektierne og skolen

Tak!! Jamen jeg kunne heller ikke lade være!

Anmeld

9. august 2010

DK

Tina2 skriver:

Naiiiii, STORT tillykke med knægten i mavsen, hvor er det fedt!!!

Det bli'r skønt med en lille dreng, jeg sku' også lige vænne mig til det, da jeg fik at vide Milas var en dreng, for jeg var jo kun "pigemor" der  Men jeg ELSKER at ha' en af hver!!!!! Synes vi er enormt heldige at vi har fået det, og nu er trunte nummer to jo så på vej  Så ingen kommer og tager Milas' titel som "Mamas boy"

Stort tillykke, jeg glæder mig til at følge din graviditet:-)))))

Ja, altså jeg ÆLSKER ham bare allerede, selv om han er en lille fætter med underlig tap, he he. SÅ mærkeligt, men jeg ved bare at han er min lille dreng! Utroligt som moderkraften den sparker "r*v"!

Anmeld

9. august 2010

DK

Alexis skriver:

Åh hvor dejligt! Stort tillykke med Hr Bimmer! Det jo bare dejligt.

Scanningsklinikken er bare et super sted. Var med da min svigerinde ventede min nevø, og de er altså bare rigtig søde og professionelle.

Ja vi talte også om at der var ret stor forskel på service niveauet hos det private og det offentlige. Også selv om vi ikke var der så lang tid, fordi vi kun havde betalt for kønnet (500 kr) men alligevel var hun sød og viste andre ting osv!!

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Ja vi talte også om at der var ret stor forskel på service niveauet hos det private og det offentlige. Også selv om vi ikke var der så lang tid, fordi vi kun havde betalt for kønnet (500 kr) men alligevel var hun sød og viste andre ting osv!!

Åh det lyder bare skønt med sådan en rigtig god oplevelse. Jeg er da dybt misundelig!!!

Ej hvor er det altså bare dejligt!

Anmeld

9. august 2010

DK

Alexis skriver:

Åh det lyder bare skønt med sådan en rigtig god oplevelse. Jeg er da dybt misundelig!!!

Ej hvor er det altså bare dejligt!

Det skal nok komme til jer også!! Der er en baby til alle! Uanset hvordan de så kommer eller hvornår eller hvor fra, så er der en guldklump til alle! Det er jeg helt sikker på!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.