18 mdr gammel... Folk mener mit barn er gammel til at bruge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

FrkT

Nu har jeg jo ikke selv børn endnu. Men vil straks sige at jeg absolut ikke synes at nogen andre end jer skal tage sutten fra hende eller bestemme hvornår det skal ske. Alle børn er forskellige og har forskelligt behov.

Men jeg synes IKKE 1½ år er for gammelt til at bruge sut. Personligt tænker jeg at vi, når vi får børn, vil lade dem beholde dem (hvis de har det behov selvfølgelig) ca. til de skal starte i børnehave. Men igen, nogle 4-årige har stadig behov for sutten i ny og næ, hvor andre som fx kun er 2 år slet ikke behøver den mere.

Men uanset hvad, det er JERES beslutning, aldrig andres..... og jeg synes IKKE hun er for gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Mathilde

Hun er da ikke for gammel til sut og ingen andre en jer skal blande sig i hvornår hun er for gammel...

Vi oplever det samme. Når Celinas farmor får chancen, så snupper hun også sutten fra Celina (lige blevet 1år). Og Celina begyndte altså først at bruge den, da hun var 10mdr og den har bare gjort SÅ meget godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heldigvis bliver hun ikke ked af det, men herhjemme styrer hun selv hvornår hun har sutten og sådan synes jeg bare det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.