Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

wamse

Linek skriver:

jeg tror det kommer lidt an på hvordan det hele hænger sammen

Det tror jeg du har helt ret i. Tror de ser på historien op til de skal fastsætte samvær. Hvis det fx er en far, som har været sammen med sit barn dagligt mens forældrene har boet sammen, så ser jeg ingen problemer i at et  9 mdr(bare et eksempel) gammelt barn er på weekend hos sin far. Men selvfølgelig laver de også nogen gange nogle afgørelser man kun kan ryste på hovedet af.

Men tror bestemt ikke at du behøver at være bekymret, for han har jo ikke villet møde dig halvvejs på nogen måde. Ring og snak med statsforvaltningen og hør hvad de siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Okay.

Ifølge Lola Jensen bør barnet bo hos moderen til det er 20-23 måneder hvor faren så kommer på visit og så kan barnet starte med EN overnatning hos faren fra den alder af.

Netop fordi et lille barn ikke skal have for mange baser og at andet er et udtryk for forældrenes behov og ikke barnets.

(Fra magasinet MOR nr. 17, november 2009)

Anmeld

7. august 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah,
Det er noqt amtet har bestemt ...
Er heller ikk så qlad ved det ...
har det skidt hver qanq han kommer oq henter hende ...

Det kan jeg sørme godt forstå, at du ikke bryder dig om. Det er meget meget længe at skulle aflevere et så lille barn.

Stakkels dig og den lille. 

Anmeld

7. august 2010

frk Jensen

Mor Til Julie<3 skriver:

det der me overnating er ikk først fra de er 3 åq qammel ... For min datter er kun lidt over 9 måneder oq hende`s far her da hende hver anden weekend ...

Det kommer jo også meget an på om jeres sag går gennem amtet eller i kan finde ud af at kommunikerer omkring jeres barn uden indblanding af amtet.. men efter stats amtets regler, så er der ingen overnatning før barnet er 3 år. Hvad forældre så aftaler udenfor amtet, det er jo op til en selv.

Anmeld

7. august 2010

Mor Til Julie<3

RGN skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå, at du ikke bryder dig om. Det er meget meget længe at skulle aflevere et så lille barn.

Stakkels dig og den lille. 

Jaah,
Blir`så ked a det hver qanq jeq ska aflevere hende os fordi hun selv er ked a det hver qanq hun ska hjem til sin far ... Sys det er så synd oq se ...

Anmeld

7. august 2010

Mor Til Julie<3

Anyone skriver:

Det kommer jo også meget an på om jeres sag går gennem amtet eller i kan finde ud af at kommunikerer omkring jeres barn uden indblanding af amtet.. men efter stats amtets regler, så er der ingen overnatning før barnet er 3 år. Hvad forældre så aftaler udenfor amtet, det er jo op til en selv.

De her aftaler vi har det er noqn der er blevet lavet i amtet for der har vi været hende ...

Oq det er dem der har lavet en plan over hvornåår, hun ska hjem til sin far oq hva tid han ska hente hende oq hva tid jeq ska hente hende når hun ska hjem osv ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.