Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Millesmammi

arg, jeg må altså bare ud med min vrede et eller andet sted!

jeg er ved at få spat, over at min 5måneders datters far, bare tror han kan få mille hver anden weekend, bare sådan lige! helt ærligt, hun kender ham ikke, hun har aldrig set ham eller hans familie, og han vil ABSOLUT ikke have at jeg skal være til stede når han skal se hende engang, - jeg ved godt han kommer til at ha hende engang, men satme ikke lige til at starte med! DET IRRETERE MIG SÅ GRÆNSELØST, at han bliver ved med at tro at jeg bare vil overlade hende til ham og så bare gå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

MaleneG

Linek skriver:

jeg er ved at få spat, over at min 5måneders datters far, bare tror han kan få mille hver anden weekend, bare sådan lige! helt ærligt, hun kender ham ikke, hun har aldrig set ham eller hans familie, og han vil ABSOLUT ikke have at jeg skal være til stede når han skal se hende engang, - jeg ved godt han kommer til at ha hende engang, men satme ikke lige til at starte med! DET IRRETERE MIG SÅ GRÆNSELØST, at han bliver ved med at tro at jeg bare vil overlade hende til ham og så bare gå!

øv øv for en klaphat, hvis han endnu ikke har haft samvær med hende, kan han heller ikke forlange og slet i den alder hun har nu at få hende på weekend.

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

nej s;

Anmeld

6. august 2010

frk Jensen

Linek skriver:

efter stats forvaltningens regler må man først lave besøg med overnatning når hun er tre år gammel...

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

mor6473 skriver:

efter stats forvaltningens regler må man først lave besøg med overnatning når hun er tre år gammel...

ar, jeg troede ikke det var så gammel, men det gør det jo bare endnu bedre

Anmeld

6. august 2010

rasser32

Linek skriver:

Han lyder som en idiot

Man kan sgu da ikke først ikke vil ha det og så ligepludselig vil han

Anmeld

6. august 2010

frk Jensen

Linek skriver:

ar, jeg troede ikke det var så gammel, men det gør det jo bare endnu bedre

det er det..

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

rasser32 skriver:

Han lyder som en idiot

Man kan sgu da ikke først ikke vil ha det og så ligepludselig vil han

nej nemlig

Anmeld

6. august 2010

rasser32

Linek skriver:

nej nemlig

Magen til dum skal man lede længe efter

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

rasser32 skriver:

Magen til dum skal man lede længe efter

ja haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.