Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Mor Til Julie<3

Anyone skriver:

efter stats forvaltningens regler må man først lave besøg med overnatning når hun er tre år gammel...

det der me overnating er ikk først fra de er 3 åq qammel ... For min datter er kun lidt over 9 måneder oq hende`s far her da hende hver anden weekend ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Millesmammi

Mor Til Julie<3 skriver:

det der me overnating er ikk først fra de er 3 åq qammel ... For min datter er kun lidt over 9 måneder oq hende`s far her da hende hver anden weekend ...

jeg synes os det lød lidt vildt

men jeg tror det kommer an på så meget

Anmeld

6. august 2010

Mor Til Julie<3

Linek skriver:

jeg synes os det lød lidt vildt

men jeg tror det kommer an på så meget

Jeq sys d ska rinqe til amtet oq høre hva d ska forholde diiiq til osv ... Jeq qjorde det samm me min datter ...
Oq jeq sys virkeliq det er noqt så hårdt oq ska undvære hende i hel weekend ... Os fordi hende`s far ikk ka finde ud a oq passe hende oq hun får slet ikk det mad hun ska have ... har det så skidt me oq ska aflevere hende hver anden fredaq ... Men må ikk forbyde ham ikk oq se hende ... For ens barn har riqtiq meqet qodt a oq vide hvem der er barnet`s far ...

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeq sys d ska rinqe til amtet oq høre hva d ska forholde diiiq til osv ... Jeq qjorde det samm me min datter ...
Oq jeq sys virkeliq det er noqt så hårdt oq ska undvære hende i hel weekend ... Os fordi hende`s far ikk ka finde ud a oq passe hende oq hun får slet ikk det mad hun ska have ... har det så skidt me oq ska aflevere hende hver anden fredaq ... Men må ikk forbyde ham ikk oq se hende ... For ens barn har riqtiq meqet qodt a oq vide hvem der er barnet`s far ...

han ser hende slet ikke nu, så jeg vil vente til faderskabs sagen er ordenligt starte, selvom det tager lang tid s: jeg har tilbudt ham at komme og se hende, det vil han ikke og så må han vente.

Anmeld

6. august 2010

Mor Til Julie<3

Okaiiiii ...

Så det er sårn det hænqer samm ...
Men uanset hva må han ikk have hende alene de første par qanqe ... Slet ikk når hun ikk ved hvem han er osv ...
Så ska d eller noqn andre være der som hun ved hvem er så føler siq tryk ...

Oq jaah, der qår jo meqet lanq tid før sårn en er afsluttet ...
Ka så forstå a han bare sårn liiie pludseliq tror a han ka få lov til oq have hende ...  

Anmeld

6. august 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Mor Til Julie<3 skriver:

Er det virkelig noget statsamtet har bestemt? At du skal udlevere dit 9 måneder gamle barn fra fredag til søndag??

For det lyder da helt vildt, når så lille et barn overhovedet ikke har godt af at være på weekend to gange om måneden.

Anmeld

6. august 2010

Mor Til Julie<3

RGN skriver:

Er det virkelig noget statsamtet har bestemt? At du skal udlevere dit 9 måneder gamle barn fra fredag til søndag??

For det lyder da helt vildt, når så lille et barn overhovedet ikke har godt af at være på weekend to gange om måneden.

Jaah,
Det er noqt amtet har bestemt ...
Er heller ikk så qlad ved det ...
har det skidt hver qanq han kommer oq henter hende ...

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

RGN skriver:

jeg tror det kommer lidt an på hvordan det hele hænger sammen

Anmeld

6. august 2010

4kløver

RGN skriver:

syndes også at det lyder vildt

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

er det så ikke fordi barnet har kendt barnet fra starten af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.