Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Karo

Linek skriver:

tingene er sådan, at han SLET IKKE BARE starter med at have hende når jeg ikke er til stede, eftersom han ALDRIG har været der får mig under min gravidtitet eller efter. - hun har aldrig set ham eller hans familie, så det starter med at han skal have samvær med hende, IMENS jeg er der.

Det er da også den mest fornuftige løsning, når han aldrig har set hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Millesmammi

Karo skriver:

Det er da også den mest fornuftige løsning, når han aldrig har set hende.

jep, for jeg udlevere ikke mit barn til en hun ikke har været ved før!

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

Linek skriver:

tingene er sådan, at han SLET IKKE BARE starter med at have hende når jeg ikke er til stede, eftersom han ALDRIG har været der får mig under min gravidtitet eller efter. - hun har aldrig set ham eller hans familie, så det starter med at han skal have samvær med hende, IMENS jeg er der.

Nej har han aldrig set hende, så skal han self ikke have hende alene endnu.. Og hun er jo også stadig lille bitte

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

forældre-til-Asta skriver:

Nej har han aldrig set hende, så skal han self ikke have hende alene endnu.. Og hun er jo også stadig lille bitte

ja

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

Linek skriver:

ja

slet ikke sikkert han ved hvordan et bette barn skal plejes eller noget som helst.. utroligt at han selv kan overveje at han kan have  hende en hel weekend.

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

slet ikke sikkert han ved hvordan et bette barn skal plejes eller noget som helst.. utroligt at han selv kan overveje at han kan have  hende en hel weekend.

ja jeg fatter slet ikke hvordan han kan gå fra at slet ikke vil se hende, til det :O

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

Linek skriver:

ja jeg fatter slet ikke hvordan han kan gå fra at slet ikke vil se hende, til det :O

nej men kan være hans forældre har en rolle der.. de vil garanteret gerne se deres barnebarn?

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

nej men kan være hans forældre har en rolle der.. de vil garanteret gerne se deres barnebarn?

ja self, sjovt de bare slet ikke har kontaktet mig så , hvis de virkelig gerne ville. og jeg har selv skrevet til hans mor idag, hun reagere overhovedet ikke.

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

Linek skriver:

ja self, sjovt de bare slet ikke har kontaktet mig så , hvis de virkelig gerne ville. og jeg har selv skrevet til hans mor idag, hun reagere overhovedet ikke.

Nej.. verden er underlig nogle gange, og desværre også mennesker..

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

Nej.. verden er underlig nogle gange, og desværre også mennesker..

nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.