Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Lillefe

Hvad så hvad har han sagt han vil gøre ? Du må jo bare forklare ham at han ikke kan være alene med hende og have hende på weekend før hun er gammel nok i følge reglerne, og hvis han vil se hende at han må acceptere du er der også indtil hun er klar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Millesmammi

Perl skriver:

Hvad så hvad har han sagt han vil gøre ? Du må jo bare forklare ham at han ikke kan være alene med hende og have hende på weekend før hun er gammel nok i følge reglerne, og hvis han vil se hende at han må acceptere du er der også indtil hun er klar.

tro mig, jeg har forklaret.

han siger han gør hvad han vil. han fatter intet.

Anmeld

6. august 2010

Lillefe

Linek skriver:

tro mig, jeg har forklaret.

han siger han gør hvad han vil. han fatter intet.

hmmm.. måske man skulle google nogle beviser? og han kan jo ikke bare "gøre" hvad havde han tænkt sig at kidnappe hende? LOL

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

Perl skriver:

hmmm.. måske man skulle google nogle beviser? og han kan jo ikke bare "gøre" hvad havde han tænkt sig at kidnappe hende? LOL

det lyder nogen gange sådan :O

Anmeld

6. august 2010

Lillefe

Linek skriver:

det lyder nogen gange sådan :O

Han er vist lidt gal i skralden *G* hvis han tror han bare kan...

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

Perl skriver:

Han er vist lidt gal i skralden *G* hvis han tror han bare kan...

ja :b

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

Linek skriver:

arg, jeg må altså bare ud med min vrede et eller andet sted!

jeg er ved at få spat, over at min 5måneders datters far, bare tror han kan få mille hver anden weekend, bare sådan lige! helt ærligt, hun kender ham ikke, hun har aldrig set ham eller hans familie, og han vil ABSOLUT ikke have at jeg skal være til stede når han skal se hende engang, - jeg ved godt han kommer til at ha hende engang, men satme ikke lige til at starte med! DET IRRETERE MIG SÅ GRÆNSELØST, at han bliver ved med at tro at jeg bare vil overlade hende til ham og så bare gå!

Det kan han heldigvis ikke forlange. Han kan få hende nogle timer.. i kunne jo starte ligeså stille ud med måske 2 timer.. f.eks hver tirsdag eller noget.. Også tage tingene derfra..

Anmeld

6. august 2010

Karo

hmmmmm...... det lyder til du er endt i en dum situation

Faktum er at han ikke har ret til at have hende alene så længe hun er så lille. Jeg tror heller ikke han vil få det særligt nemt med et lille barn han ikke kender og som han så skal være alene med.

Det lyder til du har prøvet at tale med ham, men at han ikke er til at tale til fornuft. Men Mille er jo hos dig, og han kommer vel næppe bare og tager hende.

Jeg håber for dig at han finder ud af hvad der er bedst for Mille og lytter til hvad du siger.

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

forældre-til-Asta skriver:

Det kan han heldigvis ikke forlange. Han kan få hende nogle timer.. i kunne jo starte ligeså stille ud med måske 2 timer.. f.eks hver tirsdag eller noget.. Også tage tingene derfra..

tingene er sådan, at han SLET IKKE BARE starter med at have hende når jeg ikke er til stede, eftersom han ALDRIG har været der får mig under min gravidtitet eller efter. - hun har aldrig set ham eller hans familie, så det starter med at han skal have samvær med hende, IMENS jeg er der.

Anmeld

6. august 2010

Millesmammi

Karo skriver:

hmmmmm...... det lyder til du er endt i en dum situation

Faktum er at han ikke har ret til at have hende alene så længe hun er så lille. Jeg tror heller ikke han vil få det særligt nemt med et lille barn han ikke kender og som han så skal være alene med.

Det lyder til du har prøvet at tale med ham, men at han ikke er til at tale til fornuft. Men Mille er jo hos dig, og han kommer vel næppe bare og tager hende.

Jeg håber for dig at han finder ud af hvad der er bedst for Mille og lytter til hvad du siger.

jeg har prøvet at banke noget fornuft i ham, men det har ikke rigtig hjulpet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.