Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Lullaby

Tja jeg er folkeskolelærer og Mathias er lærer på en institution for utilpassede unge, da vi fandt sammen var han souschef i Merlin (nu Expert) men da vi fik Izabella fandt vi hurtig ud af at arbejdstiderne ikke passede med en børnefamilie  Så derfor begyndte han på semi da Bella var 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

o0sus0o

min kæreste har et par opholdsteder og jeg hjælper ham..

Anmeld

5. august 2010

Jibbe

Min mand er overstyrmand og sejler i en måned af gangen og hjemme en måned af gangen.
Jeg er uddannet tjener. Så to forskellige brancher...
Men vi mødte hinanden da vi begge læste til skibsofficerer hos Maersk, så vi startede da samme sted, og endte med noget helt forskelligt alligevel.

Anmeld

5. august 2010

zille_87

Jeg er lige pt. sygemeldt, men skal læse til SOSU hjælper efter barsel, manden min læser til mekaniker

Anmeld

5. august 2010

Smølf

Jeg er læge og min mand er læge...

Vi har meget glæde af at kunne snakke om job, spændende patienter osv.

Anmeld

5. august 2010

Dictes mor

Min mand er bygningskonstruktør, men arbejder som ingeniør hos Vejdirektoratet, jeg er ved at tage min kandidatgrad indenfor medievidenskab, mens jeg har en bachelor i litteraturhistorie.

Anmeld

5. august 2010

charlottekri

jeg er faglært landmand med speciale i svin og min mand arbejder pt. på en maskinstation, så vi er da indenfor samme branche  jeg havde egentlig planer om at begynde som lærer, men da jeg blev skoletræt halvvejs inde i gymnasiet, så tænkte jeg at det nok ikke var det, jeg skulle. så foreslog min mand at jeg skulle blive landmand, da jeg jo tit hjalp ham i stalden... så derfor (desuden kommer vi begge også fra landet)

Anmeld

5. august 2010

cille22

Jeg er uddannet sosu-hj. og skal videre på assistent her 1okt. i år. Min mand er igang med pædagog udd. og når han er færdig med den, bliver det min tur til at studere igen også skal jeg videre på sygepl.

Kh cecilie

Anmeld

5. august 2010

oo

vi har bestemt ikke haft samme slags opvækst - heldigvis, så der er vi ikke "lige børn", men uddannelsesmæssigt er vi temmelig lige - selvom den ene er naturvidenskabsmand og den anden er humanist .

Søren er cand.scient. i Fysik med bifag i Matematik og underviser idag på gymnasium.

jeg har en bachelorgrad i Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie og når barslen er slut læser jeg videre på Kandidaten, så jeg bliver cand.mag.

Anmeld

5. august 2010

LinLin

Vi er meget forskellige: Jeg er pædagog i en vuggestue og min kæreste er fotograf (filmer superliga-kampe); jeg arbejder man-fre, han arbejder lør-man

Han er desuden ud af en søskendeflok på 7 og har boet på institution som ung; jeg har én lillebror og er vokset op med ham og min mor.

Begge vores fædre er døde(min da jeg var 9, hans da han var 18), det er vist det eneste der er lidt det samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.