Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

karina1980

jeg er udd. social og sundhedsassistent om knap 3,5 mdr og min mand er udd. lastbilsmekaniker men arbejder som smed, han ville dog gerne være underviser inden for sit fag, men de jobs er svære at få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Belinda83

Jeg er uddannet som administrativ sagsbehandler, men arbejder nu som administrativ medarbejder inden for det offentlige. Min forlovede er uddannet lastbilchauffør og vagtfunktioner men arbejder som lastbilchauffør, men han vil dog gerne skifte og blive vagt når han kan finde noget som passer ham/vores familie

Anmeld

5. august 2010

Lillefe

Kenneth er It admin/tekniker for et elektriker firma, og jeg arbejder sjov nok som koordinator for en stor it virksomhed hvor jeg koordinere opgaver, teknikere og kalender.

Anmeld

5. august 2010

Bavianis

Begge psykologer.

Gregers er dog privatpraktiserende og jeg arbejder i det offentlige med handicappede børn. Jeg eeeelsker mit job!

Anmeld

5. august 2010

Tullebobs

Søren er cand.merc og arbejder som HR-konsulent. Jeg er sociolog og arbejder som udviklingmedarbejder i et HR-sekretariat.

Anmeld

5. august 2010

Sofia

Vi læser begge på Uni, jeg læser jura og han læser på humanoira. Vi er begge boglige og på ingen måde praktiske - hvilket til tider er upraktisk

Anmeld

5. august 2010

JulieE

Vi er begge uddannede teaterteknikere. -Lars er dog lys-nørd og jeg er rekvisit-nørd.

Lars arbejder på en lille børneteater og jeg har desværre reddet mig en arbejdsskade og har derfor skiftet branche og arbejder nu som supporter på et dating site

Anmeld

5. august 2010

NoName

Jeg er engroshandels assistent i autobranchen og min kæreste er mekaniker... og ja vi har mødt hinanden igennem arbejde, men har aldrig arbejdet sammen.

Anmeld

5. august 2010

Nadia&Daniel

Min forlovede er "selvudlært" detail-mand - lige pt. er han butikchef i Dagli' Brugsen..

Jeg selv er udlært inden for detail - damelingeri (Salling Århus), men arbejder pt. 10 timer om ugen i en anden Dagli' Brugs, hvor jeg tager det sidste af min ferie den 10. September og går direkte på barsel 1. Oktober..

Og så skal der "bare" søges jobs

Har desværre må sige nej til et godt tilbud pga barsel, men det at vi skal have en baby betyder alt for mig, så kan jeg godt undværer jobbet, og finde noget senere

Anmeld

5. august 2010

<3

Jeg er cand.mag. i sprogpsykologi med bachelor i klassisk græsk og min kæreste er cand.mag. i samfundsfag og datalogi - ja vi er begge boglige og nej jeg er ganske ferm med en skruetrækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.