Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Lady Marion <3

Her er vi langt fra hinanden , men leger fint alligevel

Jeg =  ssh udd.

Min kæreste = Direktør for 2 universitetsboghandler , en i Kbh og en i Malmø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

merichs

Min forlovede er overkonstabel og jeg er togfører. Så vi arbjeder da begge i uniform

Anmeld

5. august 2010

bøgelund

Min kæreste er maler, og jeg er social og sundhedsassistent..

Anmeld

5. august 2010

Mor-til-asta-09

Jeg er køkkenchef og min kæreste er teknisk designer ( sidder ved computer dagen lang )

Anmeld

5. august 2010

L.J.L

jeg er teamleder i en IT virksomhed og min mand er ejendomsfotograf. Han arbejdede dog før det som klageekspert i en anden IT virksomhed

Anmeld

5. august 2010

MM1987

Jeg er studerende - skal til at starte på en PBA i International Handel og Markedsføring.

Min kæreste er uddannet tømrer og senere bygningskonstruktør, i dag er han selvstændig og har en tegnestue. 

Anmeld

5. august 2010

MariaJ

Vi er begge universitetsuddannede i hhv geologi og biologi, og mødte også hinanden i den forbindelse. I dag arbejder manden dog med shipping og logistik, mens jeg er forsker og underviser på universitetet, så vores hverdag er egentlig meget forskellig. Han er helt klart den praktiske af os, mens jeg er mere til det nørdede boglige, men vi er begge til natur og friluftsliv og har rejst meget i forbindelse med uddannelse og arbejde.

Anmeld

5. august 2010

Svei

Diana... skriver:

Min mand er bygningsmaler og jeg er lige pt sygemeldt pga graviditet. Nå jeg har født skal jeg læse til pædagog og før har jeg arbejdet i mode/læderbrancen med sko og tasker. 

HVA Eva har du fundet dig en fyr? Eller læser jeg forkert