Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Puller

Jeg er social- og sundhedsassistent og min kæreste er lærer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

bagger26

Min kæreste er taxachauffør, og jeg er telefonist ved Aalborg taxa.... Ja i gætter nok aldrig hvor vi mødte hinanden..

Anmeld

5. august 2010

MyBaby

Jeg er psykolog og arbejder med børn, unge og deres familier. Min kæreste er uddannet automatikfagtakniker, men arbejder nu på en døgninstitution for unge. Så vores uddannelser er meget langt fra hinanden, men vores jobs og interesseområde er med tiden blivet meget ens!!! Vi har været sammen siden vi var 17 og 18 år, så jeg tror, vi har udviklet os og blevet voksne sammen og herigennem fået en fælles interesse for og lyst til at arbejde med børn og unge (familier), der ikke har det så let i livet!

Jeg nyder rigtig meget, at vi har denne fælles interesse/omsorg, idet vi kan tale rigtig meget med hinanden om vores jobs!

Anmeld

5. august 2010

babyMark

Jeg er psykolog og arbejder på en PPR (pædagogisk psykologisk rådgivning). Min mand arbejder som IT-chef, så vi er begge ret boglige. Min mand smuglæser dog ofte i mit fagblad og elsker at læse om psykologiske eksperimenter, så vi kan sagtens finde noget at snakke om. Af og til ville det dog være praktisk hvis en af os var håndværker (vi har hus)

Anmeld

5. august 2010

FrkC

Jeg er lige kommet ind på sygeplejeskolen (så gæt hva jeg ska til at lave) og min kæreste er flymekaniker.. Det er vist oss rimelig langt fra hinanden :p

Anmeld

5. august 2010

Bine

Jeg er journalist og min mand fotograf - og nej, vi arbejder ikke sammen

Anmeld

5. august 2010

klmf

Her er vi sygeplejerske og ufaglært entreprenørarbejder, snart bygningskonstruktørstuderende.... Synes også vi supplerer hinanden godt. Han er god at snakke med hvsi det har været en dårlig dag og han er efterhånden så meget inde i mit fagslang, at han kan være med Jeg fatter dog ikke så meget af det han fortæller om sit job, så jeg holder mig 'han graver huller til kloakker'

Anmeld

5. august 2010

Tanja84

Min mand og jeg arbejder begge i et webbureau, hvor vi også mødte hinanden i tidernes morgen

jeg sidder som salgskoordinator og min mand er IT- & Driftsansvarlig

Anmeld

5. august 2010

Diana...

Min mand er bygningsmaler og jeg er lige pt sygemeldt pga graviditet. Nå jeg har født skal jeg læse til pædagog og før har jeg arbejdet i mode/læderbrancen med sko og tasker. 

HVA Eva har du fundet dig en fyr? Eller læser jeg forkert 

Anmeld

5. august 2010

saxa

Jeg er lige blevet færdig som pædagog (juni) Og min mand er egentlig uddannet butiksassistent - men da vi skulle være forældre (maj2008) valgte han at finde et andet job med lidt bedre arbejdstider.. Derfor startede han som produktionsmedarbejder på Urtekram (økologiske madvarer mm.) Hvilket vi begge er super glade for  De laver jo mange lækre ting..

Eva --> en fyr, lyder da fantastist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.