Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Thalia

Både min mand og jeg er tilknyttet aalborg universitet. Vi er begge færdige som elitestuderende og skal i gang med en PhD nu - dog har vi hvert vores interesseområde. Han forsker i digital kulturformidling og jeg er mere optaget af IT etik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Tulle28

Svane83 skriver:

Jeg er Cand. jur og arbejder som Fuldmægtig i SKAT pt. (tidsbegrænsetstilling) Min kommende mand er uddannet Revisor og har arbejdet i revisionsselskab i 8 år. Nu er han selvstændig med netbutik og så laver han lidt regnskaber og bogføring ved siden af for sine kammerarter der alle er håndværkere.

Så vi er begge to meget boglige og har meget de samme interesser.

havde en kæreste på et tidspunkt som måske ikke var det hurtigste dyr i skoven, og jeg blev simpelthen træt af at skulle forklare ham hvorfor jorden var rund osv. så det kunne jeg ikke holde ud ret længe.

Fantastisk he he

Anmeld

5. august 2010

Anne85

Eva. skriver:

kom til at tænke på den der med "lige børn leger bedst" og med dette menes sikkert mest i forhold til den opvækst man har haft...så kan man jo mene der er noget om det eller ej.

Men kunne være sjovt lige at høre hvad I arbejder med og hvad jeres partner arbejder med. Om det er langt fra hinanden eller meget "lige"?

Min x var håndværker og der var jeg ikke uddannet og hjemmegående. Nu er jeg jo i gang med at læse til pædagog og har mødt en på seminariet...og jeg synes jo virkelig det fungerer super godt, men nok mere fordi han er ham end fordi han læser det samme som mig.

Hvad med jer og jeres mænner..

Tja... min mand er håndværksuddannet - han er grafisk trykker. Og jeg er sygeplejerske. Så det har ikke meget med hinanden at gøre  men det afspejler nok meget godt vores forhold... vi er meget gammeldags - jeg klarer det huslige (rengøring, tøjvask, indkøb osv) og han klarer alt det grovere håndværksmæssige (bilen, haven, vedligeholdelse af huset)  Jeg kunne absolut ikke være sammen med en der havde samme uddannelse som mig - jeg skal ha mig en mand med stort M!!  (og tja... jeg har nok stadig til gode at møde en sygeplejerske eller lignende som er særlig maskulin )

Anmeld

5. august 2010

siw84

her er kæresten udd. kok men arbejder lige nu i HW larsen som salgskonsulent og jeg skal starte udd. som konditor efter barsel

Anmeld

5. august 2010

KarinaIda

Her er vi også lidt langt fra hinanden uddannelsesmæssigt...

Jeg er uddannet Social og sundhedshjælper, går dog pt ledig(havde sidste arbejdsdag i fredags) rigtig træls.... Men sådan er dte jo nu om dage!!

Min kæreste er uddannet cykelmekaniker, og elsker det...

Så er der nogen der mangler svar på noget med cykler, cykelstole osv, så kan han helt sikkert hjælpe jer

Knus

Anmeld

5. august 2010

Riksen

Jeg mangler "kun" specialet inden jeg kan kalde mig cand.mag i dansk med sidefag i religion.

Min kæreste er uddannet slagter.

Anmeld

5. august 2010

Frøken Sørensen

Min kæreste er premierløjnant i hæren og jeg læser til pædagog... Er dog på barsel i øjeblikket ...

Anmeld

5. august 2010

Maise

Jeg er sygeplejerske, min kæreste er privatrådgiver i danske bank.

Anmeld

5. august 2010

Happiness

Jeg er socialpædagog og arbejder på et bosted for udviklingshæmmede. Min kæreste er IT konsulent og står for diverse firmaers netværker og sikkerhed.

Sååå lidt langt fra hinanden, men vi har det stadig skønt sammen

Anmeld

5. august 2010

Maise

Netapige skriver:

Jeg er læge og min mand er læge...

Vi har meget glæde af at kunne snakke om job, spændende patienter osv.

er du i turnus, specialuddannet eller andet??

er selv sygeplejerske m. souschef funktion på gerontopsykiatrisk afd. ( Dianalund - den som lige er brændt ned, hvis du har hørt om det)

ville ønske at jeg idag havde læst til læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.