Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Thalia

Både min mand og jeg er tilknyttet aalborg universitet. Vi er begge færdige som elitestuderende og skal i gang med en PhD nu - dog har vi hvert vores interesseområde. Han forsker i digital kulturformidling og jeg er mere optaget af IT etik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Tulle28

Svane83 skriver:

Jeg er Cand. jur og arbejder som Fuldmægtig i SKAT pt. (tidsbegrænsetstilling) Min kommende mand er uddannet Revisor og har arbejdet i revisionsselskab i 8 år. Nu er han selvstændig med netbutik og så laver han lidt regnskaber og bogføring ved siden af for sine kammerarter der alle er håndværkere.

Så vi er begge to meget boglige og har meget de samme interesser.

havde en kæreste på et tidspunkt som måske ikke var det hurtigste dyr i skoven, og jeg blev simpelthen træt af at skulle forklare ham hvorfor jorden var rund osv. så det kunne jeg ikke holde ud ret længe.

Fantastisk he he

Anmeld

5. august 2010

Anne85

Eva. skriver:

kom til at tænke på den der med "lige børn leger bedst" og med dette menes sikkert mest i forhold til den opvækst man har haft...så kan man jo mene der er noget om det eller ej.

Men kunne være sjovt lige at høre hvad I arbejder med og hvad jeres partner arbejder med. Om det er langt fra hinanden eller meget "lige"?

Min x var håndværker og der var jeg ikke uddannet og hjemmegående. Nu er jeg jo i gang med at læse til pædagog og har mødt en på seminariet...og jeg synes jo virkelig det fungerer super godt, men nok mere fordi han er ham end fordi han læser det samme som mig.

Hvad med jer og jeres mænner..