Hvordan bærer I Jer ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Kløver

AnneBJ skriver:

Alt vender sig i mig, hvis jeg åbner køleskab, opvasker og skraldespand. Ost, varm mad i stort set alle afskygninger og sunlollys kan jeg ikke så godt klare lugten af..

puha, så kan vi næsten være på lige fod, had angår lugte, jeg er også meget sart for tiden, ovnen, køleskabet, ost, shampoo, kaffe, selv blomster

Det er dælme ik rart at have det sådan, men heldigvis går det jo over igen for de fleste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

AnneBJ

Maja84 skriver:

puha, så kan vi næsten være på lige fod, had angår lugte, jeg er også meget sart for tiden, ovnen, køleskabet, ost, shampoo, kaffe, selv blomster

Det er dælme ik rart at have det sådan, men heldigvis går det jo over igen for de fleste

Anmeld

4. august 2010

Mka

AnneBJ skriver:

Præcis. Vi foretrækker en af gangen og da vi talte om det tidligere i dag sagde min kæreste: "men så kan man vel bare vælge den der ser ud til at have det bedst og fjerne den anden!?"

jeg stjernede fuldstændig ud, gik helt amok og var dybt forarget. Så slet ikke smilet og glimtet i hans øjne... Altså, tykke dumme gravide kvinder - ro på!!!

HIhi det sku humør

Anmeld

4. august 2010

Kløver

AnneBJ skriver:

hvor langt er du henne ? Læste i dag på libero.dk at det er for mig i denne uge at det topper, med hcg niveauet, og det derefter skulle falde, og derfor skulle symptomerne blive bedre, dvs det topper i uge 9 (jeg er 9+5) sjovt nok er det i denne uge, jeg har haft flest opkastninger, så måske der er en sammenhæng, og noget om snakken

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Maja84 skriver:

hvor langt er du henne ? Læste i dag på libero.dk at det er for mig i denne uge at det topper, med hcg niveauet, og det derefter skulle falde, og derfor skulle symptomerne blive bedre, dvs det topper i uge 9 (jeg er 9+5) sjovt nok er det i denne uge, jeg har haft flest opkastninger, så måske der er en sammenhæng, og noget om snakken

7+0 så 2 uger endnu.... men det er bedre end 5...

Anmeld

4. august 2010

Maria-s

Maja84 skriver:

Jeg synes også jeg går helt amok med at kaste op denne uge!... Har lige så lige været nede for 3. gang i dag og sige hej til wc'et...  (sorry for detaljerne!) Så er der da håb forude hvis det bliver bedre fra denne uge!

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Maria-s skriver:

Jeg synes også jeg går helt amok med at kaste op denne uge!... Har lige så lige været nede for 3. gang i dag og sige hej til wc'et...  (sorry for detaljerne!) Så er der da håb forude hvis det bliver bedre fra denne uge!

Er du også 9+ ?

Anmeld

4. august 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Er du også 9+ ?

Yes 9+5 i dag

Anmeld

5. august 2010

AnnetteG

Jeg var også meget ramt af kvalme den første tid, og kan varmt anbefale akupunktur som efter en tid hjalp mig rigtig meget.

Jeg fandt også ud af, at salmiaklakridser (Piratos) dulmede kvalmen, men det er nok individuelt hvad der hjælper.  

Anmeld

5. august 2010

Kløver

AnneBJ skriver:

7+0 så 2 uger endnu.... men det er bedre end 5...

uh, håber ik du får det lige som jeg har det i den her uge, men vi er jo også allesammen forskellige, så krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.