Hvordan bærer I Jer ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.499 visninger
52 svar
0 synes godt om
4. august 2010

AnneBJ

Ja, til dem med kvalme og/eller opkastning: hvordan holder I Jer kørende i en normal hverdag?? Jeg har ferie, og har derfor al den tid i verden jeg har brug for, til at ligge i min seng. Det benytter jeg mig så rigeligt af, og er verdens kedeligste sommerferiekammerat for min kæreste.

Normalt synes jeg ikke jeg er hverken pivet, sart eller noget, men jeg er simpelthen så ynkelig. Også psykisk, har jeg vildt svært ved at tackle at jeg ingenting kan, før omkring kl. 13-15 stykker om eftermiddagen hvor jeg typisk står op... Jeg snakkede med lægen i sidste uge, som gav mig akupunktur fredag, og jeg har så en aftale igen på fredag. Selvfølgelig kan jeg ikke forvente at det er bedre før jeg har fået alle 3 behandlinger, men det hele er bare så svært lige nu.

vi rejser til Bulgarien på lørdag, har glædet mig siden februar, men som med så meget andet kan jeg slet ikke overskue det. Har normalt pakket kuffert og lign. en uge før afrejse, denne gang har jeg ikke engang åbnet kufferten, printet billetten eller gjort noget som helst klar.

Tanken om at få flere børn - engang i fremtiden - er meget fjern for mig lige pt. for jeg er ikke sikker på jeg magter at have det så skidt igen, og så endda med en storebror/storesøster at tage mig af også. Min kæreste er en fantastisk hjælp, sørger for at jeg får noget mad, opmuntrer, støtter, nusser osv., men jeg ved han også er ved at være lidt frustreret over det!

Jeg synes jeg har prøvet alt - kiks inden jeg står ud af sengen, masser af væske, sveskejuice så jeg ikke har forstoppelse, sunlolly (de var gode for 1 uge siden, nu kan jeg slet ikke klare dem). jeg har endnu nødder og mandler til gode, for jeg føler skralden sætter sig i halsen på mig

Åh altså! Undskyld det blev langt, var bare lige nødt til at ynke lidt!!!

Anne, 7+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

AnneBJ

Slet ingen der kan komme med lidt opmuntring?..

Anmeld

4. august 2010

Snefnug1984

Har du prøvet sea band armbåndene? De hjælper mig rigtig meget mod medicinsk kvalme i øjeblikket

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Ja dem har jeg (desværre) også prøvet...Synes ikke de hjælper..

Anmeld

4. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Uhhhhh det er en grimmer kal du har dig der lyder det til.. oplevede ikke selv kvalme først i graviditeten.. men først sidst.. Jeg gjorde det når jeg fik kvalme drak jeg isvand det fik maven til at falde til ro og alt som the (drikker ikke kaffe) cola, chokolade osv holdte jeg mig LAAAAAAANGT fra det fik mavesyren igang så lå jeg bare og havde kvalme hele dagen..

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

KatjaRenee skriver:

Uhhhhh det er en grimmer kal du har dig der lyder det til.. oplevede ikke selv kvalme først i graviditeten.. men først sidst.. Jeg gjorde det når jeg fik kvalme drak jeg isvand det fik maven til at falde til ro og alt som the (drikker ikke kaffe) cola, chokolade osv holdte jeg mig LAAAAAAANGT fra det fik mavesyren igang så lå jeg bare og havde kvalme hele dagen..

Tak for rådet! Det vil jeg prøve!

Anmeld

4. august 2010

line melias mor

jeg har den værste kvalme og havde jeg allerede da jeg var tre uger henne prøv samarin i et koldt glas vand

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

line melias mor skriver:

jeg har den værste kvalme og havde jeg allerede da jeg var tre uger henne prøv samarin i et koldt glas vand

Hm, det er da også relativt let - må man godt bruge det når man er gravid?

Anmeld

4. august 2010

line melias mor

AnneBJ skriver:

Hm, det er da også relativt let - må man godt bruge det når man er gravid?

det var min læge der forslog det så det håber jeg da

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Så er der nok ikke noget i vejen for det! Jeg vil daffe på apoteket imorgen i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.