Bruger du cykelhjelm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

millesofie

selvfølgelig bruger jeg hjælm når jeg cykler

det ville sgu heller ikke være kønt hvis en eller anden spade kørte ind i mig og den lille og det så var min hjernemasse der lå smurt ud over fortorvet hvem fanden skulle så tage sig af den lille???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

JulieE

Kirle skriver:

Ja man må tage hvad man kan få. Jeg synes i hvertfald jeg er ret så smart og sej når jeg kommer susende der

Det er også sejt og smart!!!

Jeg synes næsten det bedte er, at jeg har fået lært mine to børn, at det med cykelhjelm er bare noget man gør. Når vi er ude i trafikken og dre kommer en cyklende uden hjelm, bliver det højlydt kommenteret: "Hvorfor har h*n ikke hjelm på? -Det skal man altså!"

Anmeld

3. august 2010

Sommerfuglelarven

Før vi fik K gjorde jeg ikke, men siden vi har fået hende, der har jeg gjort det - og her i Aalborg kommune har de de seneste par år kørt en del kampagner for at få flere til at bruge hjelm, og det har tydeligvis hjulpet

Anmeld

3. august 2010

Sofia

Jeg cykler ikke en meter uden min hjelm

Anmeld

3. august 2010

*Sofie*

Jeg ska ud og købe en hjelm hurtigst muligt
Malou har allerede én.

Jeg begynder i skole om to uger, og vi flytter om en måned...så der er snart ikk noget der hedder gå-afstand mer. Og så er det jo op på cyklen  

Har det lissom nogle af jer andre. Min datter ska ikk miste mig hvis vi kommer ud for en ulykke på cyklen, bare fordi jeg synes mit hår blir fladt af at ha cykelhjelm på

Altså jeg tænker tit at det bare er for dumt, når jeg ser en mor eller far komme cyklende uden hjelm, med barnet bagpå som har hjelm på. For et eller andet sted har man da et ansvar. Man ska da passe på sig selv, når man er forældre.  

Anmeld

3. august 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Efter at have læst I et andet indlæg om et par mødre der bruger cykelhjelm blev jeg nysgerrig efter at høre om du bruger cykelhjelm når du cykler ?

Må desværre tilstå jeg ikke har en, men mine tanker omkring at anskaffe mig en har dog været der - så sent som i går da jeg købte den nye småfolk hjelm til den mindste - alle tre børn bruger cykelhjem og jeg holder meget stærkt fast på at de ikke må køre uden, men hvad med mig selv !!!??? Hmmm...

hej pia.

har stemt andet....har de lissom dig....

børnene bruger hjelm - jeg gør ikke.. men jeg er også først lige begyndt at cykle efter MANGE års "afholdenhed"

men jo, man burde......

heise

Anmeld

3. august 2010

Mikkelmusen

Jeg gør ikke men ville gerne, grunden er latterlig... Jeg har endnu ikke fået købt en.

Anmeld

3. august 2010

XXSS

JA jeg bruger cykelhjelm, jeg har arbejdet på skadestuen i 6 år og kan sige til dem der ikke gør, at man hellere ikke er for køn, hvis man er blevet påkørt eller er væltet og har slået hovedet 

Og så er det bare blevet en naturlig del af det at være en familie.. Sikkerhed først..

Anmeld

3. august 2010

XXSS

Sofia skriver:

Jeg cykler ikke en meter uden min hjelm

Anmeld

3. august 2010

quity

Jeg har sat kryds i andet, for ejer pt ikke en cykel, desværre. Der var andre der havde mere brug for den end jeg. . Men eller bruger jeg cykelhjelm. Forlanger også at min søn skal bruge cykelhjelm. I hans børnehave er det forbudt at bruge cykelhjelm,så der forlanger jeg at han ik må cykel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.