Bruger du cykelhjelm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du cykelhjelm

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.713 visninger
54 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Pia.

Efter at have læst I et andet indlæg om et par mødre der bruger cykelhjelm blev jeg nysgerrig efter at høre om du bruger cykelhjelm når du cykler ?

Må desværre tilstå jeg ikke har en, men mine tanker omkring at anskaffe mig en har dog været der - så sent som i går da jeg købte den nye småfolk hjelm til den mindste - alle tre børn bruger cykelhjem og jeg holder meget stærkt fast på at de ikke må køre uden, men hvad med mig selv !!!??? Hmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

NinaNymannMadsen

nu er det ved at være længe længe siden jeg har cyklet. men svared at jeg gør men kun fordi jeg vil være et godt eksempel for mine børn eller hvad man nu skal sige.

skal ha skaffet mig en hjem og en til min datter for skal ha skaffet sådan et sæde til små børn som kan sidde på cyklen så jeg kan cykle istedet for at tage bussen når hun skal i dagpleje.

Anmeld

3. august 2010

Mig med maven

Ejer hverken cykel eller hjelm, men er på jagt efter begge dele, men det ved du vel, griner!

Anmeld

3. august 2010

Vidunderligeunger

tænkte på det så sent som i dag. vil helt sikkert anskaffe mig en til når Alberte også skal med på cyklen... svarede andet..

Anmeld

3. august 2010

Dot D

Selvfølgelig gør jeg det, det er godt at passe på sig selv, men også en god måde at lære ungerne det. Ser sgu ikke for smart ud, men hvad gør det hvis det redder mig en dag Vi bruger hjelm alle fire, min mand var godt nok lige ved at "glemme" den, men så sagde Sophie: du skal da også have din på far. Og sådan blev det

Anmeld

3. august 2010

Lullaby

Da jeg cyklede med Bella bagpå havde hun hjelm på men jeg selv ingen. Jeg synes bare det ser så kikset ud og når jeg ENDELIG har sat hår så er det altså bare noget der kan ødelægge en frisure. Men altså, jeg burde jo.

Anmeld

3. august 2010

L.J.L

Lullaby skriver:

Da jeg cyklede med Bella bagpå havde hun hjelm på men jeg selv ingen. Jeg synes bare det ser så kikset ud og når jeg ENDELIG har sat hår så er det altså bare noget der kan ødelægge en frisure. Men altså, jeg burde jo.

enig!! hvorfor kan man ikke lave nogle fede hjelme som ikke ødelægger frisuren?!

Anmeld

3. august 2010

Kløver

Jeg har ikke børn endnu, men venter barn til marts, men da jeg fik min cykel, i år, købte jeg med det samme en cykelhjelm, som jeg bruger når jeg skal ud at cykle

Anmeld

3. august 2010

JustAnotherName

Min cykel har ikke været i brug i aaaaalt for lang tid efterhånden.
Der er sat børnesæde bagpå og børnene har cykel-hjelme!

Så ja, HVIS jeg cyklede med dem, så ville vi bære hjelme (og jeg måtte ud og anskaffe mig én, for at være et godt eksemplar for mine børn...)
Men vi kører i bil eller går, når vi skal rundt. Så jeg har stemt " andet"...

Anmeld

3. august 2010

JulieE

Pia. skriver:

Efter at have læst I et andet indlæg om et par mødre der bruger cykelhjelm blev jeg nysgerrig efter at høre om du bruger cykelhjelm når du cykler ?

Må desværre tilstå jeg ikke har en, men mine tanker omkring at anskaffe mig en har dog været der - så sent som i går da jeg købte den nye småfolk hjelm til den mindste - alle tre børn bruger cykelhjem og jeg holder meget stærkt fast på at de ikke må køre uden, men hvad med mig selv !!!??? Hmmm...

Det er jo nok mig du bl.a hentyder til  det er nemlig en af mine kæpheste

Jeg kører ALTID med cykelhjelm.  Jeg har simpelthen gjort det til en vane at tage den på inden jeg sætter mig op på cyklen.

Jeg mener, jeg skylder mine børn at passe godt på mig selv. Kan slet ikke bære tanken om at de skulle vokse op uden deres moar!!! Og at jeg ikke skulle se dem vokse op!!

Ja, de er ikke særlig kønne, men hellere ligne en ididot end ende op som én (hjerneskadet)

Jeg håber alle i skønne kvinder her på Baby.dk vil passe på jer selv og huske cykelhjelmen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.