Bruger du cykelhjelm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Happiness

Jeg bruger altid cykelhjelm. Selv om jeg ikke har børn endnu. Synes det er vigtigt at passe på sig selv. Jeg har en hvor man kan sætte betræk på. Så det ligner en bøllehat eller kasket Den er jeg super glad for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Ansemusen

Jeg har stemt 'andet'. Jeg bruger ikke cykelhjelm, men vil gøre det når Thias selv skal til at cykle. De gør jo som man selv gør og ikke som man siger!

Anmeld

3. august 2010

Diana...

Nej det gør jeg desværre ikke og jeg synes det er møg fordårligt at jeg ikke gør!!!

Jeg skal have mig en når jeg har født og skal til at cykle igen!

Mine forældre brugte/bruger ikke hjælp og når jeg skulle cykle i skole også i de helt små klasse nået jeg kun lige væk fra vejen og så tog jeg den af, fordi jeg ikke kunne forstå hvorfor jeg skulle bruge hjelm når mine forældre ikke skulle.

Så JA jeg skal have mig en hjelm og det skal vi alle i familien der cykler med børnene!

Knus Diana

Anmeld

3. august 2010

slettet_7530

Nej men det er rent dovenskab

Anmeld

3. august 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Ja, altid.

Synes jeg skylder mine børn at passe på mig selv.

Anmeld

3. august 2010

line melias mor

JulieE skriver:

Det er jo nok mig du bl.a hentyder til  det er nemlig en af mine kæpheste

Jeg kører ALTID med cykelhjelm.  Jeg har simpelthen gjort det til en vane at tage den på inden jeg sætter mig op på cyklen.

Jeg mener, jeg skylder mine børn at passe godt på mig selv. Kan slet ikke bære tanken om at de skulle vokse op uden deres moar!!! Og at jeg ikke skulle se dem vokse op!!

Ja, de er ikke særlig kønne, men hellere ligne en ididot end ende op som én (hjerneskadet)

Jeg håber alle i skønne kvinder her på Baby.dk vil passe på jer selv og huske cykelhjelmen!!!

kunne ikke sige det bedre

Anmeld

3. august 2010

Nadia&Daniel

Har bestemt mig for at købe en  for når vores guldklupm er stor nok til cykel, så vil jeg ikke sige SKAL til hende/ham og ikke gør det selv..

Anmeld

3. august 2010

<3

JulieE skriver:

Det er jo nok mig du bl.a hentyder til  det er nemlig en af mine kæpheste

Jeg kører ALTID med cykelhjelm.  Jeg har simpelthen gjort det til en vane at tage den på inden jeg sætter mig op på cyklen.

Jeg mener, jeg skylder mine børn at passe godt på mig selv. Kan slet ikke bære tanken om at de skulle vokse op uden deres moar!!! Og at jeg ikke skulle se dem vokse op!!

Ja, de er ikke særlig kønne, men hellere ligne en ididot end ende op som én (hjerneskadet)

Jeg håber alle i skønne kvinder her på Baby.dk vil passe på jer selv og huske cykelhjelmen!!!

Vil nu også sige at det er en vanesag. Jeg har en skaterhjelm i mat sort som jeg faktisk synes er ok smart. Den giver ikke "æggehoved" og så giver den streetcredit når man kommer kørende på sin bedstemorscykel med bobike sæde bagpå Bilder jeg mig selv ind! ;D

Anmeld

3. august 2010

DK

Alle de "smarte" piger/kvinder der læser på universitet i Århus kører med cykelhjelm! Nu har de også "ikke så smarte" piger fulgt trop, og det er i dag mere et særsyn at se en cyklist i universitetsparken uden cykelhjelm end med. Jeg tænker ikke længere over at det er kikset, og det er fordi jeg har vænnet mig til at alle gør det!

Så alle os herude i provinsen, vi må lige mande os op og huske at det er top-fashion i Århus C at køre med cykelhjelm!

Anmeld

3. august 2010

Heidi B

Rikke skriver:

Ja, altid.

Synes jeg skylder mine børn at passe på mig selv.

Enig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.