Bruger du cykelhjelm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

dorthemus

Ja det gør jeg...hvad skulle min datter gøre hvis jeg blev kørt ned og lå i en grøft med flækket skal??  Når man har børn skylder man dem at passe godt på sig selv og være et godt eksempel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Chalala85

Jeg cykler altid med min og er glad for den. Den reddet mit liv den 20 oktober 2008. Jeg blev kørt ned og fald på cyklen og slog mit hovede direkte ned i kantstenen, min hjelm flækkede fra øret og hele vejen op og jeg lå indlagt nogen dage med voldsom hjernerystelse, jeg var ikke i stand til at gå og sidde i flere uger fordi slaget havde voldt så meget skade på hjernen, tilgengæld havde jeg ikke været her idag hvis jeg ikke havde haft den på og hvis jeg havde ville jeg have været en grøntsag. Lægerne sagde jeg virkelig var heldig og at hjelmen reddet mit liv. Vil aldrig køre uden og lader aldrig min søn køre uden!!

Tragisk-komisk nok høre jeg musik og det var en sang hvor han sang noget med en dårlig mandag.. ja tak, det må man sige jeg havde

Anmeld

3. august 2010

JulieE

Kirle skriver:

Vil nu også sige at det er en vanesag. Jeg har en skaterhjelm i mat sort som jeg faktisk synes er ok smart. Den giver ikke "æggehoved" og så giver den streetcredit når man kommer kørende på sin bedstemorscykel med bobike sæde bagpå Bilder jeg mig selv ind! ;D

Sådan en hjelm har jeg også  Synes klart de er pænere end de 'gamle'.

Havde ikke tænkt på det med streetcredit... Men med en tur gennem sydhavnen og Christianhavn  kunne jeg godt bruge noget streetcredit

Anmeld

3. august 2010

<3

JulieE skriver:

Sådan en hjelm har jeg også  Synes klart de er pænere end de 'gamle'.

Havde ikke tænkt på det med streetcredit... Men med en tur gennem sydhavnen og Christianhavn  kunne jeg godt bruge noget streetcredit

Ja man må tage hvad man kan få. Jeg synes i hvertfald jeg er ret så smart og sej når jeg kommer susende der

Anmeld

3. august 2010

Stepmom87

Jeg har stemt andet.. Jeg cykler ikke med hjelm når jeg cykler til daglig.. MEN.. Skal jeg ud og kører mountainbike har jeg ALTID full-face hjelm på..

Anmeld

3. august 2010

L.J.L

Ok, kunne vi ikke få nogle seje billeder af jer seje cykelmødre?! Får jo helt dårlig samvittighed over man ikke ejer en cykelhjelm

Anmeld

3. august 2010

Barbamama

Jeg bruger altid cykelhjelm. Jeg vil hellere have fladt hår og se dum ud end at risikere en hjerneskade. Og især nu hvor jeg er blevet mor. Min datter skal ikke miste mig eller se mig sidde og savle og blive tørret i røven fordi jeg ikke gad passe på mig selv. Så ja jeg cykler med cykelhjelm og det gør manden også!

Anmeld

3. august 2010

JulieE

line melias mor skriver:

kunne ikke sige det bedre

Tak

Anmeld

3. august 2010

Snefnug1984

Jeg har en hjelm og bruger den ofte. Indimellem undlader jeg den dog, hvis jeg fx. skal i byen og jeg cykler og lige har sat håret..

Anmeld

3. august 2010

Happiness

linselouise skriver:

Ok, kunne vi ikke få nogle seje billeder af jer seje cykelmødre?! Får jo helt dårlig samvittighed over man ikke ejer en cykelhjelm

Her er et billede af en magen til min Tror snart jeg skal invistere i et nyt overtræk. Synes det er smart man kan skifte det ud. Meeennn den er jo heller ik hel billig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.