Delilah skriver:
Jeg har kun virkelig gode ting at sige om mødrehjælpens genbrugsbutikker. Du kan finde billige tremmesenge, madrasser, tøj, legetøj.. Ja sådan set alting, til meget billige penge. Jeg var derinde igår og fandt nogle størrelse 56 bodystockings til 5 kr. Per styk og de fleste af dem kan man slet ikke se er brugt (Man kan jo vælge de slidte fra).
En af mine veninder gik derind og fik alt hvad hun skulle bruge til barnet kom (Barneseng, barnevogn, tøj, pudslebord osv) til 1800 kr.
Smider lige et link. Tryk på kortet hvor du bor https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=199&id=498
Super Delilah ! Tak for tippet. Det vil jeg da kigge på. Det lyder som noget af en fidus. For hvis man skal finde alting gn. DBA eller Guloggratis, så skal man ligge og ringe rundt og køre rundt for at hente tingene. Smart at ku finde det hele på et sted.
Håber så, at de har en butik i Århus ? 
For ellers er der nok langt til den nærmeste.......men det må jeg lige se på.
Men ehm.....faktisk var det nu mest det daglige budget, jeg tænkte på, at jeg gerne ville ha styr på. Kan godt se, at det varierer, alt efter om man køber i fakta eller mærkevare butikker. Jeg er mest interesseret i at høre fra dem, som er i samme økonomiske situation, som jeg selv, dvs. er fattigrøve og skal gøre det så billigt som muligt 
Folk på S.U. eller dagpenge osv.
Hvor billigt kan det gøres ?
Der er selvfølgelig lige den faktor, at jeg gerne vil købe miljø-neutrale produkter og svanemærkede varer i det omfang, det økonomisk kan lade sig gøre, for jeg vil gerne være fri for kemiske stoffer og skadelige tilsætningsstoffer osv. til mit barn.