Blå klapvogn til pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

sarahb

sagtens.
Hvis jeg fik en pige ville jeg aldrig sætte hende i en pink eller lyserød vogn da jeg bare synes det er Så tutte nuttet.. og det er jeg absolut ikk til. Så ja jeg ville vælge en Lime grøn eller blå/turkis..
Slå til og så er farven sååå fin med noget lilla til at bryde det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Ville heller ikke have nogen skrubler ved at sætte en pige i den karret...

Kender et par der købte emmaljunga's knald røde barnevogn da de fik en pige, nu har de så lige fået en dreng...

Anmeld

1. august 2010

maria_wlt

Det gør det kun sjovere... 

Min søn har den i lilla 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

oo

Sakris skriver:

Næ det forstår jeg heller ikke.

Vi kiggede på lyseblå barnevogn uden at vide kønnet. Synes sagtens man kan. Min kæreste synes bare farven var for femset. Så vi skal have en grøn når vores guldklump kommer til verden.

jeg har også en grøn barnevogn og vi aner ikke om der kommer en pige eller en dreng ud til oktober

Anmeld

1. august 2010

Dot D

Gør det! Min papniece eeeelsker blåt(til sin mors ærgelse engang imellem) hun har blåt gyngestativ, blå støvler, blåt alt muligt, så jeg synes det er ligemeget med de dér pige/drengefarver.

Anmeld

1. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes sagten du kan købe en blå. Synes den ser fin ud, og så synes jeg det er SUPER fornuftigt at købe den til sådan en god pris!

Anmeld

1. august 2010

Tdittmann

det kan du sagtens - vi har en rød autostol til vore dreng - jeg synes at man skal vælge de farver man selv kan lide og være ligeglad med om man har en dreng eller pige.

Til min første datter havde jeg en blå barnevogn

go for it!

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Baagøe skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?

Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!? I kan se farven på billedet herunder

K.h. Linda

Selvfølgelig da :-)

Sa kan du gøre den piget på en anden måde, hvis du føler for det. - en farvet kørepose, regnslag etc.

Hvis det er VOGNEN for dig og du sparer en god sjat penge så ville jeg (næsten) være ligeglad med farven :-)

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

quity skriver:

Selvfølgelig kan du det....

Har en klapvogn noget at gøre med om man er dreng eller pige??? Nej, det er en ting som man kan transportere´sine børn i.

Hvis du og andre ikke mener man kan købe en blå klapvogn til en pige, kan piger så få blå jeans på???

Good point

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.