Blå klapvogn til pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.164 visninger
48 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Pige2009

Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?

Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!? I kan se farven på billedet herunder

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Mor-til-asta-09

Det ville jeg ikke... Til pige passer sort, hvid, rød, lyserød eller brun.. også self sand osv

Anmeld

31. juli 2010

oo

hvorfor ikke? jeg forstår virkelig ikke den farveforskrækkelse der hersker i det ganske land i disse år

Anmeld

31. juli 2010

line melias mor

vi har en grøn. den er vi meget glade for.

Anmeld

31. juli 2010

Laulund87

Det synes jeg da godt du kan

Er den lys blå eller mørk?

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

hvorfor ikke? jeg forstår virkelig ikke den farveforskrækkelse der hersker i det ganske land i disse år

Jeg vidste, du ville skrive sådan, Trine! Grunden til jeg smider indlægget herind er at ALLE dem jeg har talt med stikker tommelfingeren nedad Havde ellers besluttet at slå til, men fik så kolde fødder...

Anmeld

31. juli 2010

Maddox

Jeg kunne sagtens finde på at købe en blå klapvogn til en pige

Vi havde lånt en mørkeblå emmaljunga klapvogn til min datter, dengang hun var lille..

Anmeld

31. juli 2010

TbCp

Det ville jeg gøre....

Livas barnevogn var grøn... sådan "army-farver" og hendes ene klapvogn er sort/sand og den anden har blå farver...

Synes det er fuldstændig lige meget

Anmeld

31. juli 2010

millesofie

Baagøe skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?

Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!?

K.h. Linda

køb den dog blå er da en flot farve

og man kan jo få både køreposer, net, regnslag osv.. i lyserød så hvorfor ikk

Anmeld

31. juli 2010

oo

Baagøe skriver:

Jeg vidste du ville skrive sådan, Trine! Grunden til jeg smed indlægget her ind, var at ALLE dem jeg har talt med stikker tommelfingeren nedad Havde ellers besluttet at slå til, men fik så kolde fødder...

jamen jeg tænker...hvad er det helt præcist folk er bange for? at deres datter blir betonlebbe af at sidde i en blå klapvogn?? og HVIS hun nu gør...altså blir betonlebbe...vil de så virkelig elske hende mindre? eller bebrejde dem selv den dag hun springer ud, fordi de ikke gav hende en lyserød med disneyprinsesser på siden?

blå er en dejlig farve, det er himlen og havet og troen i hjertet - dét kan du godt sætte din datter i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.