Blå klapvogn til pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Pige2009

louis skriver:

Undskylder

Det var egentlig ikke min mening.

Helt ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

N&J

Jeg startede med at have en i næsten samme farve, har nu en i sort og grøn, jeg ville ikke.. tænker generalt ikke så meget over det med pige/drenge farver, men så alligevel, det er så svært at se at hun er en pige i forvejen, til tros for det pigede tøj, så jeg blev så træt af alle kommentarene om hvor dejlig en dreng jeg havde, efter jeg skiftede over, blev det mere 50/50.. men det er jo også bare fordi jeg syntes hun er så dejlig og gerne vil have at alle skal kigge på hende og tænke at hun er den dejligste PIGE på jorden, men det syntes vi alle jo.. 

Anmeld

31. juli 2010

N&J

Hov må heller lige tilføje at det ikke så særlig fedt ud med de mere rødlige/lyserøde farver ovenpå, men jeg har også noget med farver

grøn - rød/lilla/gul

Blå - gul/grøn

Ved ikke hvorfor det er sammensat på den måde oppe  mit hoved, men jeg klæder mig faktisk næsten altid efter den skala... 

Anmeld

31. juli 2010

louis

Næ, det betyder ikke noget for mig, om folk tror de er det modsatte køn, hvis det ikke betyder noget for børnene. Køber også stort set altid samme legetøj til pigen og drengen, Pigen leger alligevel mest med pigelegetøj, men jeg vil godt være sikker på, at det i hvert fald er deres eget valg, hvad de leger med

Der er begrænsninger nok her i livet alligevel

Pigen har været mest glad for farven blå, fra hun var helt lille, men efter at hun er begyndt i børnehave, er det lyserød. Så det er nok ikke til undgå alligevel

Anmeld

1. august 2010

Kamelia

Baagøe skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?

Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!? I kan se farven på billedet herunder

K.h. Linda

hmmmm jeg synes den er rigtig pæn og den kan sagtens gå til begge køn. Dog er den måske lige lidt for lyseblå til mig.

Da vi ventede første barn, og vidste det blev en pige, købte vi meget bevidst en mørkeblå barnevogn og en mørkeblå klapvogn, i min verden går det fint til begge køn.

Den var jo også pyntet med lyserød dyne og så selvfølgelig den lille lyserøde prinsesse.

Jeg er bare sådan skabt at jeg under ingen omstændigheder sætter min lille søn i den røde og pink paraplyklapvogn vi på et tidspunkt købte til nr. 2(pige).

Min dreng skal aldrig i lyserødt, pink eller lilla, så længe jeg bestemmer. OG det skal min mand for den sags skyld heller ikke, men dér er vi også meget enige så det er ikke et problem.

Det handler ikke om kønsforskrækkelse, jeg er ikke bange for mænd eller kvinder og hvordan kan det udtryk overhovedet bruges i denne forbindelse?? Det handler om at jeg bare ikke synes at det er pænt til mænd med de tre farver - sådan er jeg bare.

Klart hvis min søn en dag bare drømmer om noget lilla tøj, så skal han da også have lov.

Det skal lige siges at han leger meget med pigernes lyserøde tøselegetøj og det er intet problem.

Kamelia

Anmeld

1. august 2010

L-Mortil3

Selvfølgelig kan du da det!

Den er da super fin, hvad endten den er den ene eller den anden farve, herhjemme har vi en blå barnevogn og en camuflage farvet klapvogn, og skulle der mod forventning ligge en pige i maven, ja så skal hun bruge disse også.

Men nu er jeg også pænt ligeglad Da Liam var helt lille havde vi arvet lyserøde bodyer med hjerter, og dem havde han altså på

Anmeld

1. august 2010

quity

Selvfølgelig kan du det....

Har en klapvogn noget at gøre med om man er dreng eller pige??? Nej, det er en ting som man kan transportere´sine børn i.

Hvis du og andre ikke mener man kan købe en blå klapvogn til en pige, kan piger så få blå jeans på???

Anmeld

1. august 2010

motterhea

Det er seriøst den bedste klapvogn i verden, så slå til!!

Og den der har en rigtig flot farve!

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Dicte har en blå klapvogn, det ser jeg ingen problemer i

Anmeld

1. august 2010

Sakris

Tjuhl skriver:

hvorfor ikke? jeg forstår virkelig ikke den farveforskrækkelse der hersker i det ganske land i disse år

Næ det forstår jeg heller ikke.

Vi kiggede på lyseblå barnevogn uden at vide kønnet. Synes sagtens man kan. Min kæreste synes bare farven var for femset. Så vi skal have en grøn når vores guldklump kommer til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.