Baagøe skriver:
Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?
Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!?
I kan se farven på billedet herunder
K.h. Linda
hmmmm jeg synes den er rigtig pæn og den kan sagtens gå til begge køn. Dog er den måske lige lidt for lyseblå til mig.
Da vi ventede første barn, og vidste det blev en pige, købte vi meget bevidst en mørkeblå barnevogn og en mørkeblå klapvogn, i min verden går det fint til begge køn.
Den var jo også pyntet med lyserød dyne og så selvfølgelig den lille lyserøde prinsesse.
Jeg er bare sådan skabt at jeg under ingen omstændigheder sætter min lille søn i den røde og pink paraplyklapvogn vi på et tidspunkt købte til nr. 2(pige).
Min dreng skal aldrig i lyserødt, pink eller lilla, så længe jeg bestemmer. OG det skal min mand for den sags skyld heller ikke, men dér er vi også meget enige så det er ikke et problem.
Det handler ikke om kønsforskrækkelse, jeg er ikke bange for mænd eller kvinder og hvordan kan det udtryk overhovedet bruges i denne forbindelse?? Det handler om at jeg bare ikke synes at det er pænt til mænd med de tre farver - sådan er jeg bare.
Klart hvis min søn en dag bare drømmer om noget lilla tøj, så skal han da også have lov.
Det skal lige siges at han leger meget med pigernes lyserøde tøselegetøj og det er intet problem.
Kamelia
Anmeld