Blå klapvogn til pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den skal du da købe

Vi har en blå autostol til Laura, og jeg ville ikke have noget som helst problem med en blå klapvogn Det er jo dødbilligt!

Jeg siger: Go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Pige2009

jamen jeg tænker...hvad er det helt præcist folk er bange for? at deres datter blir betonlebbe af at sidde i en blå klapvogn?? og HVIS hun nu gør...altså blir betonlebbe...vil de så virkelig elske hende mindre? eller bebrejde dem selv den dag hun springer ud, fordi de ikke gav hende en lyserød med disneyprinsesser på siden?

blå er en dejlig farve, det er himlen og havet og troen i hjertet - dét kan du godt sætte din datter i

Gode ræsonnementer! Fed kommentar Du har ret...

Anmeld

31. juli 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?

Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!? I kan se farven på billedet herunder

K.h. Linda

Jeg har en mørkeblå klapvogn med peter plys som jeg har brugt til min ældste datter, så det kan man altså godt. Det er noget fis at man ikke kan bruge blå til en pige. Det er noget andet med en dreng i lyserødt... MEN det er bare min mening

Knus...

Ps: Var ikke sagt for at støde nogen

Anmeld

31. juli 2010

Laulund87

Tjuhl skriver:

jamen jeg tænker...hvad er det helt præcist folk er bange for? at deres datter blir betonlebbe af at sidde i en blå klapvogn?? og HVIS hun nu gør...altså blir betonlebbe...vil de så virkelig elske hende mindre? eller bebrejde dem selv den dag hun springer ud, fordi de ikke gav hende en lyserød med disneyprinsesser på siden?

blå er en dejlig farve, det er himlen og havet og troen i hjertet - dét kan du godt sætte din datter i

Haha hvor godt 

Det der drenge-og pigefarver er egentlig noget underligt noget

Anmeld

31. juli 2010

slettet_7530

Vi havde en mørkegrøn barnevogn til vores datter, og havde klapvognen holdt fra vores første var hun også røget i den og den avr blå, den vi har nu er bourdeaux og sort ville ingen betænkeligheder have ved at putte en dreng iden heller

Anmeld

31. juli 2010

roenlund

Jeg ville også slå til med det samme... det er en skøn vogn og som der også bliver skrevet længere oppe kan du altid købe tilbehør i tøsefarver hvis du har behov for det...

Blå er en dejlig farve, sammen med grøn (det er godt nok heldigt at jeg skal have en dreng, selvom lilla også er fed, men det kan jeg ikke se en lille dreng i, der må jeg vente til han bliver stor)

Anmeld

31. juli 2010

B&J

jeg ville også slå til vores autostol er blå og den er super lækker nu har vi dog en dreng men hvis vi havde en pige ville jeg stadig have den for den er bare så dejlig.... og den var også en vi købte af en...

men syntes da du skal slå til... især hvis du kan lig den så skal man og pyt med andres meninger... blå er en super smuk farve også til piger... drenge kan da også have rød og gul

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Why not? Jeg har to piger og vores klapvogn er da blå

Anmeld

31. juli 2010

Plysbjørnen

tommel op fra mig...

Anmeld

31. juli 2010

GUSO

Hej..
Jeg ville ikke købe den til min pige syntes den er for drenget, men det er jo bare min holdning..

Hilsen Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.