Blå klapvogn til pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

GUSO

NR3ønskebarn skriver:

Jeg har en mørkeblå klapvogn med peter plys som jeg har brugt til min ældste datter, så det kan man altså godt. Det er noget fis at man ikke kan bruge blå til en pige. Det er noget andet med en dreng i lyserødt... MEN det er bare min mening

Knus...

Ps: Var ikke sagt for at støde nogen

hmm kan ikke se forskellen??? hvis piger kan have lyseblå kan drenge vel også have lyserød!!! bare min holdning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Dansker I Holland

GUSO skriver:

hmm kan ikke se forskellen??? hvis piger kan have lyseblå kan drenge vel også have lyserød!!! bare min holdning...

Ja jeg ved godt det lyder dumt ggg Men det er sq svært at forklare altså... Jeg ville bare ikke, hvis jeg fik en dreng købe lyserødt tøj til ham ggg.... Nu snakker jeg mest om bodystocks og bluser og så videre Hihi... Jeg tror godt du ved hvad jeg mener og jeg ved osse godt hvad du mener Men nu snakker jeg om en klapvogn En klapvogn som er mørkeblå og lyseblå MED peter plys passer vel til begge køn ? Hvorimod jeg IKKE ville købe en HELT pink/lyserød klapvogn til en dreng griner... Det er noget underligt noget jeg ved det godt Men det var nu mest klapvognen jeg mente

Anmeld

31. juli 2010

louis

Suk ... man skulle ikke tro, vi levede  i 2010.

Vi har to børn, en dreng og en pige på to og tre år. De har delt tøj stort set frem til nu, hvor pigen insisterer på at gå i kjoler.

Fint ... det må hun meget gerne. Men der er altså ingen grund til at understøtte kønsforskrækkelse ved at undgå BLÅ. Vores søn har da også tit haft et par lyserøde sokker eller en bodystocking på, hvis den lå øverst i skuffen, hvilket har kostet et par morsomme bemærkninger fra dagplejen.

So what - vi har altså andet at gå op i.

Anmeld

31. juli 2010

K&S

Baagøe skriver:

Ja, som overskriften lyder, ville I så købe en blå klapvogn til en pige?

Jeg har fået tilbudt en helt ny Emmaljunga Cerox i blå til kun 3000,- og spekulerer som gal om jeg skal slå til eller ej!? I kan se farven på billedet herunder

K.h. Linda

JA, HELT SIKKERT  det er da bare om at slå til...!

Anmeld

31. juli 2010

Englebisse

Det kan du da sagtens. Min søn har en dyb rød klapvogn og den er bare så fed til ham. Så synes helt sikkert også din datter kan have en blå klapvogn

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

louis skriver:

Suk ... man skulle ikke tro, vi levede  i 2010.

Vi har to børn, en dreng og en pige på to og tre år. De har delt tøj stort set frem til nu, hvor pigen insisterer på at gå i kjoler.

Fint ... det må hun meget gerne. Men der er altså ingen grund til at understøtte kønsforskrækkelse ved at undgå BLÅ. Vores søn har da også tit haft et par lyserøde sokker eller en bodystocking på, hvis den lå øverst i skuffen, hvilket har kostet et par morsomme bemærkninger fra dagplejen.

So what - vi har altså andet at gå op i.

Fin holdning at have Nu går debatten så på klapvogn

K.h. Linda

Anmeld

31. juli 2010

louis

Jeg beklager, hvis jeg virkede muggen. Men jeg mener det sgu. Jeg er bange for, at børn bliver kønsforskrækkede af alt det farvetyranni.

Jeg ved godt, at man i en eller anden grad ligger under for det, for det er utåleligt at høre på folks bemærkninger. Men så lidt som muligt - og min søns krøller ryger IKKE, før han selv beder om det - heller ikke selvom folk tror, han er en pige.

Så køb den da endelig, hvis du spørger mig. Men nu skal du jo også gerne selv være glad for den.

Anmeld

31. juli 2010

klmf

Jeg ville være så bedøvende ligeglad med farven, synes det ser ud til at være en fiiiiiiiin vogn - og prinsessen er nok også pænt ligeglad

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

louis skriver:

Jeg beklager, hvis jeg virkede muggen. Men jeg mener det sgu. Jeg er bange for, at børn bliver kønsforskrækkede af alt det farvetyranni.

Jeg ved godt, at man i en eller anden grad ligger under for det, for det er utåleligt at høre på folks bemærkninger. Men så lidt som muligt - og min søns krøller ryger IKKE, før han selv beder om det - heller ikke selvom folk tror, han er en pige.

Så køb den da endelig, hvis du spørger mig. Men nu skal du jo også gerne selv være glad for den.

Du virkede slet ikke muggen - nok nærmere letter irriteret Jeg er enig med dig...

Anmeld

31. juli 2010

louis

Undskylder

Det var egentlig ikke min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.