MariaE skriver:
høber meget blandet, men generelt til den lidt dyre side:-)
til min datter er det:
Hollys body og dragter + bluser, fordi de er til slanke børn og hun er meget tynd. Sidder perfekt på hende.
Småfolk bukser, fordi de har nogenlunde stram elastik i livet.DErs heldragter fordi hun passer dem og de er fede:-)
Hm- mest leggins og basis ting, ALDRIG Hello Kitty og køber derfor ikke så ofte i øjeblikket.
Molo, mest pga designet er fedt, men har mest til min søn da det passer hans krop bedre.
Name it, fordi de har mange fede ting til gode priser- dog meget der er for bredt til hende i bukser.
Norlie dragter, de er fede og sidder super godt og holder perfekt.
Tiny Minymo, fordi deres bluser er fede:-)
Lidt hummel da det også er lidt til den slanke side og sidder dejligt løst alligevel, holder super godt synes jeg
Miniature, dog ikke bukserne da de er for brede.Men LÆKKERT tøj
Katvig, elsker æblerne:-)
Ikke ret tit Bilka, Føtes og Tøj og sko, da det er til tykkere børn og falder end om skuldrene eller livet på hende.
Til min søn:
Hummel- samme årsag
Minymo Jeans, super fede i pasformaen til ham
Hm- kun enkelte bluser, deres bukser sidder af h- til.
Molo, fedt design, dog kommer der hurtigt vaskefnuller.
Småfolk velourbukser og bluser, pga de fede prints og god pasform og holder godt.
Name it, stort udvalg og bukserne sidder nogenlunde ok:-)
Bilkas babybukser var ok til ham, de store er grimme i snittet og sidder rigne. Bluser ok.
Katvig, lækkert tøj.Mest bluser til min søn.
Føtex..bare grimt drengetøj det halve af tiden og lille udvalg i vores.
Miniature- fordi det er KRAM og lækkert i kvaliteten. Mest bukser og enkelte t-shirts
Af andre mærker vi kan lide er : Cupcake, Kik Kid, Ej sikke lej, mala, sofie schnoor, drappa dot og meget andet, hjemmesyet/strikket tøj elsker vi.
ha ha død over hello kitty, det er så ækelt. Alt andet end det. guer for når hun bliver større, for hendes kusiner elsker hello kitty, arghh.