Hvilke tøjmærker køber i til de små, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

twinboys

toboli skriver:

De ser nu skønne ud .... Pu ha det lyder som en voldsom start..

Det må ikke have været sjovt.. Men dejlige drenge er de nu

Ja da drenge var 2 år havde vi lagt på sygehus i 14 mdr... men dejligt at de er nået til hvor de er idag...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

misslea

mayapigen skriver:

Hvorfor nogle tøjmærker bruger i til jeres børn og hvorfor? Jeg er nysgerrig efter hvorfor i køber dyrt eller billigt tøj til Jeres små?

Hilsen Maya

Nu er min datter ikke født endnu, men har da HELE skabet fyldt med lækre sager, som kun venter på at tages i brug

Som udgangspunkt har jeg købt det, som falder i min smag!!! Det har indtil videre været HOLLYS som klart favorit!!! Kan godt li', at det er enkelt!!! Derudover: MOLO, KATVIG, PIPPI, IDAT, EJ SIKKE LEJ og meget mere....!!!

Havde håbet lidt på, at HogM's tøj faldt mere i min smag, men synes ikke, der er så meget at vælge mellem til de HELT små, og det der er, er meget lyserødt, Hello Kitty eller I LOVE MOM-agtigt - og det er ærlig talt slet ikke mig!!!

Jeg har købt en del på udsalg over nettet, og det kan man virkelig spare mange penge på

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

1. august 2010

Maise

MariaE skriver:

høber meget blandet, men generelt til den lidt dyre side:-)

til min datter er det:

Hollys body og dragter + bluser, fordi de er til slanke børn og hun er meget tynd. Sidder perfekt på hende.

Småfolk bukser, fordi de har nogenlunde stram elastik i livet.DErs heldragter fordi hun passer dem og de er fede:-)

Hm- mest leggins og basis ting, ALDRIG Hello Kitty og køber derfor ikke så ofte i øjeblikket.

Molo, mest pga designet er fedt, men har mest til min søn da det passer hans krop bedre.

Name it, fordi de har mange fede ting til gode priser- dog meget der er for bredt til hende i bukser.

Norlie dragter, de er fede og sidder super godt og holder perfekt.

Tiny Minymo, fordi deres bluser er fede:-)

Lidt hummel da det også er lidt til den slanke side og sidder dejligt løst alligevel, holder super godt synes jeg

Miniature, dog ikke bukserne da de er for brede.Men LÆKKERT tøj

Katvig, elsker æblerne:-)

Ikke ret tit Bilka, Føtes og Tøj og sko, da det er til tykkere børn og falder end om skuldrene eller livet på hende.

Til min søn:

Hummel- samme årsag

Minymo Jeans, super fede i pasformaen til ham

Hm- kun enkelte bluser, deres bukser sidder af h- til.

Molo, fedt design, dog kommer der hurtigt vaskefnuller.

Småfolk velourbukser og bluser, pga de fede prints og god pasform og holder godt.

Name it, stort udvalg og bukserne sidder nogenlunde ok:-)

Bilkas babybukser var ok til ham, de store er grimme i snittet og sidder rigne. Bluser ok.

Katvig, lækkert tøj.Mest bluser til min søn.

Føtex..bare grimt drengetøj det halve af tiden og lille udvalg i vores.

Miniature- fordi det er KRAM og lækkert i kvaliteten. Mest bukser og enkelte t-shirts

Af andre mærker vi kan lide er : Cupcake, Kik Kid, Ej sikke lej, mala, sofie schnoor, drappa dot og meget andet, hjemmesyet/strikket tøj elsker vi.

ha ha død over hello kitty, det er så ækelt. Alt andet end det. guer for når hun bliver større, for hendes kusiner elsker hello kitty, arghh.

Anmeld

1. august 2010

Muffinmus

Maise skriver:

ha ha død over hello kitty, det er så ækelt. Alt andet end det. guer for når hun bliver større, for hendes kusiner elsker hello kitty, arghh.

I know..Kan simpelthen ikke fordrage den møg grimme kat. DEn kommer IKKE ind i mit hjem før hun decideret beder om det, hvilket jeg håber aldrig sker. DEr findes så meget andet lækkert, så den lille latterligt klamme kat må altså blive udenfor:-):-)

IKKE OGSÅ TRINE????????????????????(min veninde har truet med at købe det i fødselsdagsgave)....NEJ TAK du:-)

Forstår bare ikke folk synes den er nuttet, den er grim og pryder bestemt ike ungernes tøj..er heller ikke til Peter plys osv på tøjet. Fint nok som tegnefilm og bøger, men lad venligst tøjet være.

Generelt er jeg ikke til nuttet og yndigt tøj.

Derfor er flæser og lign ting også totalt bandlyst herhjemme, synes det er direkte grimt og ækelt:-9

Men smag og behag, nogen elsker jo den slags fnidder:-)

Anmeld

1. august 2010

o0sus0o

MariaE skriver:

I know..Kan simpelthen ikke fordrage den møg grimme kat. DEn kommer IKKE ind i mit hjem før hun decideret beder om det, hvilket jeg håber aldrig sker. DEr findes så meget andet lækkert, så den lille latterligt klamme kat må altså blive udenfor:-):-)

IKKE OGSÅ TRINE????????????????????(min veninde har truet med at købe det i fødselsdagsgave)....NEJ TAK du:-)

Forstår bare ikke folk synes den er nuttet, den er grim og pryder bestemt ike ungernes tøj..er heller ikke til Peter plys osv på tøjet. Fint nok som tegnefilm og bøger, men lad venligst tøjet være.

Generelt er jeg ikke til nuttet og yndigt tøj.

Derfor er flæser og lign ting også totalt bandlyst herhjemme, synes det er direkte grimt og ækelt:-9

Men smag og behag, nogen elsker jo den slags fnidder:-)

mor til 2.. hmm meget modent skrevt med lille latterligt klamme kat. og hvad du nu ellers bruger af ord.

mener man skulle skrive hvad man kunne lide. og ikke nedgør noget som andre kan lide synes personligt hun er sød og min datter elsker hello kitty

Anmeld

1. august 2010

Muffinmus

mor til 2.. hmm meget modent skrevt med lille latterligt klamme kat. og hvad du nu ellers bruger af ord.

mener man skulle skrive hvad man kunne lide. og ikke nedgør noget som andre kan lide synes personligt hun er sød og min datter elsker hello kitty

JAmen fedt for din datter, men derfor må jeg da gerne være ærlig og sige at jeg seriøst ud over alle grænser synes den er spooky og klam og grim. Har da ikke en dyt med modenhed at gøre. Og ja, nogle gange virker det bare bedre når der kommer tillægsord på. At skrive jeg synes den lille missekat ikke lige flader min ellers normale smag forekommer mig en anelse tamt.

Sorry, men umodent eller ej, klam kat der giver mig totalt myrekryb bare ved synet. Sorry, men klæd du bare din datter i alt det nuttede kitty tøj, bare jeg ikke skal.-)Som sagt, smag og behag...Det skal der være plads til, men gider helelr ikke man ikke kan være ærligt herinde, men kun skal bruge overvejede MODNE sætninger.Det bestemmer jeg for i alt i verden vel selv, ikke sandt?:-)

Og gider altså abre ikke rygklapperi, så synes jeg den er grim er den grim, at du synes den er nuttet er super fedt for dig, så kan du i det mindste købe tøj i hm, mens vi andre går uden om det meste...Hvis man må skrive hello kitty er fedt må man også skrive det modsatte:-)

Anmeld

1. august 2010

Laulund87

MariaE skriver:

JAmen fedt for din datter, men derfor må jeg da gerne være ærlig og sige at jeg seriøst ud over alle grænser synes den er spooky og klam og grim. Har da ikke en dyt med modenhed at gøre. Og ja, nogle gange virker det bare bedre når der kommer tillægsord på. At skrive jeg synes den lille missekat ikke lige flader min ellers normale smag forekommer mig en anelse tamt.

Sorry, men umodent eller ej, klam kat der giver mig totalt myrekryb bare ved synet. Sorry, men klæd du bare din datter i alt det nuttede kitty tøj, bare jeg ikke skal.-)Som sagt, smag og behag...Det skal der være plads til, men gider helelr ikke man ikke kan være ærligt herinde, men kun skal bruge overvejede MODNE sætninger.Det bestemmer jeg for i alt i verden vel selv, ikke sandt?:-)

Og gider altså abre ikke rygklapperi, så synes jeg den er grim er den grim, at du synes den er nuttet er super fedt for dig, så kan du i det mindste købe tøj i hm, mens vi andre går uden om det meste...Hvis man må skrive hello kitty er fedt må man også skrive det modsatte:-)

Sjovt jeg elskede alt det tutte nuttede og Hello Kitty mens jeg var gravid, og nu hader jeg det

Underligt at efter jeg har født har jeg skiftet smag og nu sværger jeg til Molo..Hehe.

Anmeld

1. august 2010

Lulle25

MariaE skriver:

Jeg må tilslutte mig dig Maria. Den klamme rådne kat,  heldigvis er der ingen af mine 2 piger der synes den er sød og gjorde de det er jeg ikke helt sikker på den kom indenfor i vores hjem 

Ellers køber jeg stort set kun mærketøj til mine børn: Norlie, super romantisk og er tosset med deres kvalitet, miniature super skønt tøj, gro også bare lækkert kvalitets tøj, Petit by sofie schnoor, rosemunde,og poppy rose, hummel (dog ikke altid den bedste kvali) Hollys, katvig, finger in the nose, totalt cool mærke til min den store, Levis, diesel, ver de terre og lidt molo og ja jeg kunne blive ved. Jeg elsker mærketøj og man kan vaske det 100 gange uden det kan ses min mand synes dog det er en dyr hobby, men kan det er bare lige mig.

Kh Louise mor til 3, men kan stadig ikke lide hello kitty

Anmeld

2. august 2010

Lunae

Herhjemme er lillepigen ikke kommet endnu, men jeg har efterhånden fået etableret nogle favoritmærker alligevel (så må vi bare håbe, at de klæder hende)

Jeg er ikke så god til ting, som er alt for spraglet, så molo har jeg ikke meget af - kun det lilla med stjernerne!

Jeg er ret vild med hollys pga dets enkelhed. Det samme gælder IDAT (hvilket heller ikke er så dyrt)
Derudover har jeg købt en del ejsikkelej, småfolk og katvig! Er specielt vild med disse mærkers logoting!

Jeg har også købt en del spencers i oshkosh og lidt bombibitt. Igen kan jeg godt lide enkeltheden

Hvis jeg køber tøj i Føtex, hogm eller name it, så er det kun basale ting, men hvis der er noget virkelig lækkert, så er jeg altså ligeglad med mærket i nakken!

Anmeld

2. august 2010

Christina.78

twinboys skriver:

Jeg køber kun mærkevarer til mine drenge...

Fordi det er fedt og i en god kvalitet...

Jeg køber

Molo

Katvig

Småfolk

Hurra for lække børn i lækket tøj

Majbritt

Ejjjjjjjj, hvor er de drenge dog bare nuser at se på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.