Hvilke tøjmærker køber i til de små, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Risen

ææææællsker okker gokker ! økologisk og ok priser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

twinboys

Jeg køber kun mærkevarer til mine drenge...

Fordi det er fedt og i en god kvalitet...

Jeg køber

Molo

Katvig

Småfolk

Hurra for lække børn i lækket tøj

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

MariaE skriver:

høber meget blandet, men generelt til den lidt dyre side:-)

til min datter er det:

Hollys body og dragter + bluser, fordi de er til slanke børn og hun er meget tynd. Sidder perfekt på hende.

Småfolk bukser, fordi de har nogenlunde stram elastik i livet.DErs heldragter fordi hun passer dem og de er fede:-)

Hm- mest leggins og basis ting, ALDRIG Hello Kitty og køber derfor ikke så ofte i øjeblikket.

Molo, mest pga designet er fedt, men har mest til min søn da det passer hans krop bedre.

Name it, fordi de har mange fede ting til gode priser- dog meget der er for bredt til hende i bukser.

Norlie dragter, de er fede og sidder super godt og holder perfekt.

Tiny Minymo, fordi deres bluser er fede:-)

Lidt hummel da det også er lidt til den slanke side og sidder dejligt løst alligevel, holder super godt synes jeg

Miniature, dog ikke bukserne da de er for brede.Men LÆKKERT tøj

Katvig, elsker æblerne:-)

Ikke ret tit Bilka, Føtes og Tøj og sko, da det er til tykkere børn og falder end om skuldrene eller livet på hende.

Til min søn:

Hummel- samme årsag

Minymo Jeans, super fede i pasformaen til ham

Hm- kun enkelte bluser, deres bukser sidder af h- til.

Molo, fedt design, dog kommer der hurtigt vaskefnuller.

Småfolk velourbukser og bluser, pga de fede prints og god pasform og holder godt.

Name it, stort udvalg og bukserne sidder nogenlunde ok:-)

Bilkas babybukser var ok til ham, de store er grimme i snittet og sidder rigne. Bluser ok.

Katvig, lækkert tøj.Mest bluser til min søn.

Føtex..bare grimt drengetøj det halve af tiden og lille udvalg i vores.

Miniature- fordi det er KRAM og lækkert i kvaliteten. Mest bukser og enkelte t-shirts

Af andre mærker vi kan lide er : Cupcake, Kik Kid, Ej sikke lej, mala, sofie schnoor, drappa dot og meget andet, hjemmesyet/strikket tøj elsker vi.

Hm... vi har en Holly bluse i sort med forskellige farver 4kløver og selvom den bliver hevet i våd stand er den stadig meget firkantet lige som lego's design.

Ved at name it og H&M laver bukse model'er i; slim - regulære - wide -?

Vi køber selv baggy bukser i str 74 til frederic og bruger dem som knickers. Hans shorts er også str 74

Hvordan er katvig i str? Frederic er 89 cm og bruger i deres underbukser str 62 uden ble og 68 med ble.

Anmeld

31. juli 2010

bullerbassen

twinboys skriver:

Jeg køber

Molo

Katvig

Småfolk

Majbritt

Må altså lige kommentere dine SKØNNE drenge.

Hvor er de dog kære ..

Har selv 2 drenge på 9 år ... Skønt med sådan et par knægte...

Mvh Lotte

Mine ligner dog ikke hinanden så meget så mange tror ikke de er tvillinger

Anmeld

31. juli 2010

twinboys

toboli skriver:

Må altså lige kommentere dine SKØNNE drenge.

Hvor er de dog kære ..

Har selv 2 drenge på 9 år ... Skønt med sådan et par knægte...

Mvh Lotte

Mine ligner dog ikke hinanden så meget så mange tror ikke de er tvillinger

Tusind tak søde...

Lad os se billeder af alle dine dejlige børn...

Synes nu heller ikke mine ligner hinanden...

Majbritt

Anmeld

31. juli 2010

bullerbassen

mayapigen skriver:

Hvorfor nogle tøjmærker bruger i til jeres børn og hvorfor? Jeg er nysgerrig efter hvorfor i køber dyrt eller billigt tøj til Jeres små?

Hilsen Maya

Her er det meget forskelligt hvilken mærker jeg køber.

Til de store ( 9 år )

D-xel  / trøjer

Hummel  / bukser & trøjer

Name It / Cowboy bukser - De passer til mine tynde unger..

Til den lille ( 10 måneder )

Hummel - fordi det er fedt

Molo - fede print

Idat - lækkert tøj

Hj. syet tulle bukser - Kan få dem som jeg vil

Ellers hvad jeg lige falder over af tøj ..

Køber både tøj i Føtex - og på diverse hjemmeside..

Anmeld

31. juli 2010

LotteN

Hvis det skal være mærketøj så køber jeg det for det meste brugt og nogle gange på tilbud - giver aldrig fuld pris for det - er ski for nærig

Ellers er lærke i tøj fra føtex, bilka, H&M, Name it og mormors hjemmestrik/syeri

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

twinboys skriver:

Jeg køber

Molo

Katvig

Småfolk

Majbritt

altså selvom man kan diskutere mærkemanien, så må kjeg jo altså erkende at du taler til min ordenssans. HOLD KÆFT hvor er det fedt som de matcher helt ned til strømperne, imponerende.
Og hvor ser de bare dejlig frække ud

Anmeld

31. juli 2010

N&J

Må indrømme at jeg ikke kender halvdelen af de mærker nævnt i denne tråd. Jeg går efter tøj, der er behageligt og blødt stof, køber indimellem øko body's. Men jeg køber generalt ikke børnetøj medmindre det er på udsalg eller så billigt at det er forsvarligt, kan slet ikke retfærdiggøre overfor mig selv at bruge lige så mange penge på tøj, fordi de netop vokser så hurtigt. Jeg har dog også fået tøj fra mine veninder fra da de var små (super retro tøj) og fra mine forældres naboer, og det er jo det perfekte tøj - gratis, og så er der netop råd til at købe hummel på tilbud..  

Jeg håber at jeg ikke med tiden bliver suget ind i den konkurrance verden af tøj og legesager som vi som samfund har skabt.. jeg lod mig ikke påvirke af det da jeg var ung og havde intet problem med ikke mærketøj, mens min søster næsten kun købte det, og det er nok også lidt det jeg prøver at skabe grundlag for allerede (så jeg ikke køber tøjet pga. mærket, men grundet kvaliteten), så jeg forhåbentlig ikke får et barn der kun vil gå i mærketøj når hun bliver 11.. gips!!!  

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

Jeg går ikke efter et bestemt mærke, men mere efter hvordan tøjet sidder på Laura

Pasform og fit er for mig vigtigere end pris og mærke. Derfor har Laura både dyrt og billigt tøj. Molo bodyer sidder f.eks. bedst på hende, da hun er lang i kroppen og så har hun en del velourbukser fra Tiny Minimo. Ellers har hun både tøj fra Bilka, Kvickly, Me too, Name it osv.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.