Hvilke tøjmærker køber i til de små, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Lone Jakobsen

jeg har altid købt tøj i kvickly, tøj og sko, føtex eller bilka. simpelthen pga. prisen. her ved den yngste har jeg dog fået øjnene op for den luksus det er at købe brugt mærketøj. så den yngste går i forskellige mærker som minymo eller name it.

det er dog altid købt brugt eller med mindst 40% rabat. jeg har 4 drenge, så har den luksus at ku købe kassevis af tøj i forskellige størrelser, og på den måde spare mange penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Smølf

Jeg køber gerne MILK COPENHAGEN til min dreng på 4. Det er fornuftige priser, lækkert design og det er ikke så tit man ser andre rende rundt i det samme.

Da han var lille brugte jeg formuer på de lidt dyrere mærker, men nu kunne jeg aldrig drømme om at bruge 150-200kr for en bluse eller body. Til gengæld køber jeg gerne lidt dyrere sko og flyverdragter som ANGULUS og DIDRIKSONS.

Anmeld

2. august 2010

o0sus0o

MariaE skriver:

JAmen fedt for din datter, men derfor må jeg da gerne være ærlig og sige at jeg seriøst ud over alle grænser synes den er spooky og klam og grim. Har da ikke en dyt med modenhed at gøre. Og ja, nogle gange virker det bare bedre når der kommer tillægsord på. At skrive jeg synes den lille missekat ikke lige flader min ellers normale smag forekommer mig en anelse tamt.

Sorry, men umodent eller ej, klam kat der giver mig totalt myrekryb bare ved synet. Sorry, men klæd du bare din datter i alt det nuttede kitty tøj, bare jeg ikke skal.-)Som sagt, smag og behag...Det skal der være plads til, men gider helelr ikke man ikke kan være ærligt herinde, men kun skal bruge overvejede MODNE sætninger.Det bestemmer jeg for i alt i verden vel selv, ikke sandt?:-)

Og gider altså abre ikke rygklapperi, så synes jeg den er grim er den grim, at du synes den er nuttet er super fedt for dig, så kan du i det mindste købe tøj i hm, mens vi andre går uden om det meste...Hvis man må skrive hello kitty er fedt må man også skrive det modsatte:-)

Køber så ikke tøj i h&m til min datter man min pige synes hun er sød osv. og det der betyder mest det dit ordsprog jeg ikke at klare og synes er meget umoden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.