Hvilke tøjmærker køber i til de små, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Christina.78

Og Cecilie har alle forskellige mærker i skabet..køber det der er pænt og som hovedpunkt 1 - det hun føler sig komfortbel i og kn bevæge sig i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Henri84

Storebror har mest Hummel og Hollys, synes det er FEDT tøj og så sidder det meste godt på ham. Kortærmede bodyer køber vi gerne i bilka/tøj og sko da de er dejligt smalle, og holder formen perfekt selvom de kun koster 10 kr.!
Vi elsker også småfolk, molo og Katvig, og har også en del fra Name It, og tiny minymo.

Lillesøster har mest Hollys og småfolk, og så HogM og Name It, hun vokser så hurtigt så vil endnu ikke bruge alt for mange penge på tøj hun er vokset ud af i løbet af 1 mdr. eller 2

Vi er slet ikke til Hello Kitty, lyserød/lyseblå osv. heller.

Anmeld

2. august 2010

maj2011

Mor til Frederic skriver:

Frederic er ret ligeglad med hvad der står i nakken af hans tøj.

Og er selv glad bare det passer og han ser lækker ud. I min verden er han lækker uanset om det er mærke tøj eller ej. Elsker at sætte tøj sammen.

Bare mega svært at finde tøj til en langben'et og ultra slank dreng.

Det eneste vi ikke sparer på er overtøj og fodtøj.

Vi har tøj fra; Farmor's hjemmestrikked tykke strømper - Name It - Molo - Holly's - Ida T - Hummel/adidas - H&M - diesel - Pippi - Minymo - mads og mette - tøj fra bilka og andre supermarkeder - Reima - didriksons - celavi -  Mee to - Wheat - daub de luxe og sikker andre jeg har glemt.

hej

læste lige at du har en slank og lang dreng...

så vil jeg da lige anbefale kools.dk, det er et mærke du kan købe på nettet, og til homeparty, det er til slanke drenge, min søn er nemlig også slank... og syntes deres ben er gode lange i det :-)

tjek det ud

klem majbrit 12+2

Anmeld

2. august 2010

NaFe

her er hummel det helt store hit....elsker det

ellers har vi meget tommy hilfiger, alle bluser er næsten benneton..da farverne er super lækre...norlie, pomp deluxe er også lækre, samt roselille

name it har vi også meget af... h&m har vi da også, men jeg er så også en af dem der ikke kan klare den hallo kitty kat, og det irriter mig noget så grusomt af hun er på ALT tøjet...nøj det en grim kat...

Anmeld

2. august 2010

Tina2

Jeg køber også meget forskelligt:-)

H&M: De har meget fedt tøj, og Filuca ELSKER deres "fit sqin" jeans, og de klæ'r hende helt fantastisk fordi hun er høj og med meget lange ben og slank:-)

Molo: Elsker deres prints, dog kan jeg ikke li' de bluser med print på maven og andre farvede ærmer, det skal være fuld print:-) Stjernejeans er superfede til Milas:-) Undertøjet er også super godt!

Katvig: Elsker deres æbleprint! :-) Og så deres sengetøj:-)

Småfolk: Super lækkert design, også deres sengetøj. Har købt en del heldragter til trunten i maven, men ved at når hun bli'r lidt større er det mærke desværre for kort i benene, da jeg har meget langebenede unger:-) Deres strømpebukser er også superfede!

Milk Copenhagen: Super fedt og lækkert tøj, dog meget utilfreds med leveringstiden på tøjet!!!

Pompdelux: Lækkert tøj til især piger:-)

Derudover har vi fra Minymo, lidt fra Bilka, Oilily, Tina Wodstrup og Wheat, det er alt efter hvad jeg lige falder for:-)

Anmeld

2. august 2010

lululupo

Alle mulige mærker, men er så heldig at have arvet en del, for nøj de str gør hurtigt, når vi selv køber finder jeg det vi kan lide samtidig med det er praktisk og ikke koster en formue, sååå elsker udsalg!!!

Anmeld

2. august 2010

mor-til-vanessa

jeg køber næsten altid h&m da jeg synes det meste er pæn og billigt. de vokser jo hurtig når de er helt små. jeg kan også godt engang i mellem købe noget dyrt. købte bla en rigtig flot kjole til 300 (synes jeg er dyrt) køber oftet kun mærkevarer når de er på tilbud. nægter at give 300 for noget de kun kan bruge få mdr. og hvis jeg gør køber jeg det altid for stort så hun kan bruge det længere.

knus liv

Anmeld

2. august 2010

twinboys

Christina.78 skriver:

Ejjjjjjjj, hvor er de drenge dog bare nuser at se på..

Iiiiihhh tusind tak for de søde ord...

Majbritt

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

Alt slags tøj.. men er det dyrt mærketøj bliver jeg nærig og køber det på udsalg eller brugt

Anmeld

2. august 2010

CarinaSB

jeg køber faktisk kun tøj i bilka, føtex og kvickley .. når han så skal forkæles køber manden Esprit tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.