Hvilke tøjmærker køber i til de små, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.525 visninger
62 svar
1 synes godt om
31. juli 2010

Liljesilas

Hvorfor nogle tøjmærker bruger i til jeres børn og hvorfor? Jeg er nysgerrig efter hvorfor i køber dyrt eller billigt tøj til Jeres små?

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Mor til L&S

mayapigen skriver:

Hvorfor nogle tøjmærker bruger i til jeres børn og hvorfor? Jeg er nysgerrig efter hvorfor i køber dyrt eller billigt tøj til Jeres små?

Hilsen Maya

Hej

Her er det meget blandet, men favoritterne er:

H&M pga prisen

Småfolk pga design

Holly basic pga print

Knus

Anmeld

31. juli 2010

charlottekri

jeg køber stort set alt tøj i h&m, da jeg synes at deres tøj har en fin kvalitet til prisen, og hun er faktisk vokset ud at det meste af hendes tøj frem for at slide det op...

jeg ser ingen grund til at spendere 200 kr på en trøje når jeg faktisk kan få min. 4 trøjer i h&m til samme pris... når det bliver brugt i lige lang tid... og så har de jo ligeså meget smart tøj som alle mulige andre butikker, synes jeg

Anmeld

31. juli 2010

SHERO

Hmm køber faktisk kun i H&M og name it.... De få gange det har været mærketøj har det været Hummel, fordi jeg elsker det.. Men det har kun været på udsalg eller på trendsale... :-)

Anmeld

31. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Hilsen Maya

Frederic er ret ligeglad med hvad der står i nakken af hans tøj.

Og er selv glad bare det passer og han ser lækker ud. I min verden er han lækker uanset om det er mærke tøj eller ej. Elsker at sætte tøj sammen.

Bare mega svært at finde tøj til en langben'et og ultra slank dreng.

Det eneste vi ikke sparer på er overtøj og fodtøj.

Vi har tøj fra; Farmor's hjemmestrikked tykke strømper - Name It - Molo - Holly's - Ida T - Hummel/adidas - H&M - diesel - Pippi - Minymo - mads og mette - tøj fra bilka og andre supermarkeder - Reima - didriksons - celavi -  Mee to - Wheat - daub de luxe og sikker andre jeg har glemt.

Anmeld

31. juli 2010

Liljesilas

Tullen85 skriver:

Hmm køber faktisk kun i H&M og name it.... De få gange det har været mærketøj har det været Hummel, fordi jeg elsker det.. Men det har kun været på udsalg eller på trendsale... :-)

Jeg kan kun give jer helt ret. Synes det er helt fint folk bruger mange penge på tøj, men jeg køber selv i hogm, namit og andre steder med tilbud. Selvfølgelig køber jeg også en hummel/Levis en gang imellem, men så er det i storer størrelser, så han kan vokse i det 

Jeg ser heller at vi også kan få noget lækkert tøj, når børnene er ligeglade med hvad tøj de kommer i, bare det er varmt og behageligt...

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

Jeg går lige nøjagtigt efter hvad jeg synes er smart. Nogle gange er det hummel, katvig, lego eller andre mærker (dog kun hvis jeg synes prisen er overkommelig) Ellers er det kvickly, name-it, hogm pg bilka, men det er sørme heller ikke altid jeg synes jeg kan finde noget der.

Men jeg synes jeg med hånden på hjertet kan sige jeg går efter hvad jeg kan li, og køber det så kun hvis jeg synes prisen er ok.

Anmeld

31. juli 2010

B&J

jeg køber mest tøj i H/M og name it men også fordi det er super billigt og de har tit noget på udsalg.... ellers Føtex og ønskebørn og A/Z og babysam... ja kigger ikke så meget på mærkerne bare det er pænt det min dreng har på...

Anmeld

31. juli 2010

Muffinmus

høber meget blandet, men generelt til den lidt dyre side:-)

til min datter er det:

Hollys body og dragter + bluser, fordi de er til slanke børn og hun er meget tynd. Sidder perfekt på hende.

Småfolk bukser, fordi de har nogenlunde stram elastik i livet.DErs heldragter fordi hun passer dem og de er fede:-)

Hm- mest leggins og basis ting, ALDRIG Hello Kitty og køber derfor ikke så ofte i øjeblikket.

Molo, mest pga designet er fedt, men har mest til min søn da det passer hans krop bedre.

Name it, fordi de har mange fede ting til gode priser- dog meget der er for bredt til hende i bukser.

Norlie dragter, de er fede og sidder super godt og holder perfekt.

Tiny Minymo, fordi deres bluser er fede:-)

Lidt hummel da det også er lidt til den slanke side og sidder dejligt løst alligevel, holder super godt synes jeg

Miniature, dog ikke bukserne da de er for brede.Men LÆKKERT tøj

Katvig, elsker æblerne:-)

Ikke ret tit Bilka, Føtes og Tøj og sko, da det er til tykkere børn og falder end om skuldrene eller livet på hende.

Til min søn:

Hummel- samme årsag

Minymo Jeans, super fede i pasformaen til ham

Hm- kun enkelte bluser, deres bukser sidder af h- til.

Molo, fedt design, dog kommer der hurtigt vaskefnuller.

Småfolk velourbukser og bluser, pga de fede prints og god pasform og holder godt.

Name it, stort udvalg og bukserne sidder nogenlunde ok:-)

Bilkas babybukser var ok til ham, de store er grimme i snittet og sidder rigne. Bluser ok.

Katvig, lækkert tøj.Mest bluser til min søn.

Føtex..bare grimt drengetøj det halve af tiden og lille udvalg i vores.

Miniature- fordi det er KRAM og lækkert i kvaliteten. Mest bukser og enkelte t-shirts

Af andre mærker vi kan lide er : Cupcake, Kik Kid, Ej sikke lej, mala, sofie schnoor, drappa dot og meget andet, hjemmesyet/strikket tøj elsker vi.

Anmeld

31. juli 2010

SiLiMiMa

mayapigen skriver:

Hilsen Maya

Jeg køber MEGET blandet... køber det jeg kan li - om det så hedder HM, nameit, ida T osv er ligegyldigt....køber dog KUN dyre mærker på tilbud!

Så i mine 4 børns skabe findes alskens mærker. Her er nogle:

nameit, holly's (en enkelt undertrøje!), ida T, katvig, mads og mette (føtex), entry (bilka), babushka, krista lynggaard, HM, fabelfant, minymo, mikkline, TTH, pretty sille (bilka igen), infantino, bombibitt, pomp de lux...... så kan jeg ikke lige komme på flere...

for mig er det ikke mærkerne, der betyder noget, men om jeg kan li tøjet. OG om jeg har råd til det

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.