eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Margorie

Jeg har ca. taget 3 kg på her i uge 24- men er stadig 3 kg under startvægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Lillefe

Ja,jeg kan godt huske det, sådan havde jeg det også. Men jeg er overrasket over hvor hurtigt jeg er kommet tilbage i form. Jeg kan hverken se eller mærke på min krop at jeg har været gravid her 3 måneder efter fødslen. Men jeg har også prioriteret min form og motion benhårdt - jeg rider hver dag

Ja men bliver man også nød til... gjorder jeg ikke rigtigt med min datter.. men der kørte jeg heller ikke i bil som nu og det gør nok helt sikkert også en forskel! der kørte jeg på cykel og gik alle steder...også derfor det bliver til svømning har nemlig dårlige knæ..

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Perl skriver:

Ja men bliver man også nød til... gjorder jeg ikke rigtigt med min datter.. men der kørte jeg heller ikke i bil som nu og det gør nok helt sikkert også en forskel! der kørte jeg på cykel og gik alle steder...også derfor det bliver til svømning har nemlig dårlige knæ..

Ja, det er bare med at finde det der passer med både éns fysik og smag

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tog meget på... Ihvertfald 20kg Det hang nok sammen med at jeg til sidst tilbragte dagene på ryggen i min fatboy foran TV'et hvor jeg holdt hof, og folk fik KUN audiens på den betingelse at de medbragte kage De gange jeg tog mig sammen og stavrede rundt i byen med Svenskefanden og gode venner holdt vi deciderede kagepauser rundt omkring så jeg ikke løb på tom tank

Anmeld

29. juli 2010

NGE

Jeg er i uge 27 og har taget knap 4 kilo på, så jeg regner med at jeg holder mig under de 10 kilo alt i alt. Mit BMI var lige 26 som udgangspunkt, så der er lidt at tære på.

Med fare for at lyde arrogant, bilder jeg mig ind, at man dog har nogen styring med, hvor stor en vægtstigning man får under graviditeten - og dermed også, hvor stor en belastning man byder sin krop.

Jeg spiser sådan set som jeg plejer - dog mindre portioner (især efter at der ikke rigtig er plads i mavesækken), jeg motionerer det samme som før jeg blev gravid - og i samme øjeblik, jeg ikke kan fortsætte med min normale motion stryger jeg ned i svømmehallen. Det både for at være fit til fødslen, men så sandelig også så jeg hurtigt kan komme tilbage til min normale motion og garderobe.  

MH Nana

Anmeld

29. juli 2010

Tina2

Jeg tog 25 kg på 1. gang og da min datter var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg...

2. gang tog jeg 31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg tabt alle 31 kg....

Begge gange har jeg tabt 15 kg den første uge efter fødslen, har haft rigtig meget vand i kroppen....

Denne gang har jeg virkelig passet godt på og levet ekstra sundt- er nu i uge 33 og har taget 17½ kg på.... Så ikke HELT så meget som de andre gange, men sådan er min krop åbenbart....

Er normalvægtig ellers (180 cm og 70-72 kg) og kan nærmest spise hvad jeg vil uden at tage på, men når jeg er gravid flår jeg bare kg til mig! Heldigvis er de da til at få af igen og jeg håber det bli'r rimelig nemt denne gang også

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Tina2 skriver:

Jeg tog 25 kg på 1. gang og da min datter var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg...

2. gang tog jeg 31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg tabt alle 31 kg....

Begge gange har jeg tabt 15 kg den første uge efter fødslen, har haft rigtig meget vand i kroppen....

Denne gang har jeg virkelig passet godt på og levet ekstra sundt- er nu i uge 33 og har taget 17½ kg på.... Så ikke HELT så meget som de andre gange, men sådan er min krop åbenbart....

Er normalvægtig ellers (180 cm og 70-72 kg) og kan nærmest spise hvad jeg vil uden at tage på, men når jeg er gravid flår jeg bare kg til mig! Heldigvis er de da til at få af igen og jeg håber det bli'r rimelig nemt denne gang også

hehe jeg er nogenlunde lige sådan er også 180 dog vejer jeg normalt ca. 77 kg men jeg er vist også lidt mere bredskuldret og bredhoftet i forhold til dig ser det ud som omg

Anmeld

30. juli 2010

Mai-pigen

Jeg tog 32 kg på første gang, og tabte de 16 på sygehuset, men det var for galt. Denne gang havde jeg desværre lidt i forvejen, men er nu 32+2, og har taget 9 kg på, så håber ikke der kommer for meget her til sidst!! Er blevet ufattelig glad for søde sager, men prøver at beherske mig..

Anmeld

30. juli 2010

Jeannette

Hej...

Jeg tog 10 kg med min datter i 2007 og i april til min sidste undersøgelse havde jeg taget ca 12 kg på med min søn...

Anmeld

30. juli 2010

Mor Til Julie<3

Jeq toq ca 13kq på me min datter ... Oq har tabt de 10 a dem men det er os efter 9 måneder ...
Oq lidt for stor i forvejen oq har lidt svært ved oq komme a dem det iqen når jeq først har taqet det på ... Men de 10 a dem er da heldiqvis kommet a ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.