eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

MaleneG

Ditte&Wilma skriver:

Hvis du lever sundt, så bør vægten jo kun stige med ca. 15 kilo. Hvis man er i tvivl om man tager for meget eller for hurtigt på i vægt, kan man prøve at spørge sin læge eller jordemoder. For det kan jo være et tegn på graviditetssukkersyge eller ophobning af væske i kroppen. Jeg skal føde om ca. 2 uger, og har taget 13 kilo på. Så det kommer vist til at stemme meget godt overens med hvad jeg må :-) (Det er min 1. graviditet)

Sommerknus fra Ditte : )

man skal jo også tage højde for om man er den slanke type eller det modsatte.

Personligt har jeg altid været meget tynd, og derfor fik jeg faktisk kun ros for at jeg tog så meget på, for så var de sikker på at jeg ikke ville blive alt for hurtigt tynd igen når jeg skulle amme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

maria_wlt

Perl skriver:

æv æv...

Jeg er heldigvis nede på 92 kg nu, og er 183 cm høj.. Så jeg ser ikke SÅ tung ud 

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Ditte&Wilma skriver:

Hvis du lever sundt, så bør vægten jo kun stige med ca. 15 kilo. Hvis man er i tvivl om man tager for meget eller for hurtigt på i vægt, kan man prøve at spørge sin læge eller jordemoder. For det kan jo være et tegn på graviditetssukkersyge eller ophobning af væske i kroppen. Jeg skal føde om ca. 2 uger, og har taget 13 kilo på. Så det kommer vist til at stemme meget godt overens med hvad jeg må :-) (Det er min 1. graviditet)

Sommerknus fra Ditte : )

skal til jordmoren onsdag så må vi se hvad hun siger

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

maria_wt skriver:

Jeg er heldigvis nede på 92 kg nu, og er 183 cm høj.. Så jeg ser ikke SÅ tung ud 

Tror også bare man må gøre lidt for at komme i form igen som sagt regner jeg med at skulle til at svømme lige så snart lillemanden er kommet ud

Anmeld

29. juli 2010

Thildesmor

Jeg tog 26 kilo på  og mangler nu kun 1 kilo for at være tilbage hvor vi startede, og Thilde er fra 4 maj i år

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Thildesmor skriver:

Jeg tog 26 kilo på  og mangler nu kun 1 kilo for at være tilbage hvor vi startede, og Thilde er fra 4 maj i år

dejligt

Anmeld

29. juli 2010

bette

under første graviditet tog jeg 30kg på.

og er nu i uge 33 og har taget 12,5kg på indtil videre. 

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tog 14 kg på (1. graviditet) og tabte mig lynhurtigt ned til +2 kg... Efterfølgende har jeg så taget på igen (har fået at vide det bare er min krops måde at sige det har den brug for), men nu taber jeg mig igen og er vist på ca. +4 kg Laura bliver 6 mdr om 3 uger.

Jeg var undervægtig inden jeg blev gravid (169 høj og 55 kg)

Tror ikke du skal bekymre dig om din vægtægning.. Hvis du spiser fornuftigt og tænker dig om, så tager kroppen det på den skal bruge! du skal nok få smidt de overflødige kg igen

Anmeld

29. juli 2010

Mira0911

Perl skriver:

Jeg gik på vægten i går og havde taget 15 kg på! æv æv... hvor meget tog i på anden gang? jeg tog nemlig omkring 11 kg... og synes ligesom 15 det skulle være rigeligt nu...

Jeg tog 18 kg på...

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

bette skriver:

under første graviditet tog jeg 30kg på.

og er nu i uge 33 og har taget 12,5kg på indtil videre. 

hold da op en forskel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.