eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

LIZO

Perl skriver:

ok ja jeg havde ikke så meget de første par måneder.. nu er den meget alm. spiser ikke vildt meget mere end da jeg ikke var gravid.. dog mere med nadia.. hmm...

jeg tog meget på i starten. så frygtet jeg ville tage meget på. havde taget 6 kg på de første 6 måneder.

jeg spiser meget mindre når jeg er gravid... føler mig hurtigere mæt. og denne gang havde jeg kvalme de første 3 måneder. så levet at grønt og mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

twinboys

1 gaviditet med to dejlige pus... 12 kg tog jeg på og efter 2 mdr. var de væk igen...

Drengene sugede det ud af mig...

Majbritt

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

LIZO skriver:

jeg tog meget på i starten. så frygtet jeg ville tage meget på. havde taget 6 kg på de første 6 måneder.

jeg spiser meget mindre når jeg er gravid... føler mig hurtigere mæt. og denne gang havde jeg kvalme de første 3 måneder. så levet at grønt og mælk

ok så håber jeg på at jeg ikke komme til at tage alt for meget mere på

Anmeld

29. juli 2010

Ansemusen

Jeg tog 22 kilo på og mangler nu kun halvandet til to kilo før det er væk. Det vil jo egentlig sige, at de faktisk ER væk, fordi ca. to kilo af graviditetsvægten er brystvæv og mælkeproduktion. Jubii!!!! Håber han suger endnu mere fjedt ud af mig

Anmeld

29. juli 2010

FrkLarsen

Jeg er 38+5 idag, og har taget 19,5kg på (lyder bedre end 20kg) .

Anmeld

29. juli 2010

dithmer

Perl skriver:

Jeg gik på vægten i går og havde taget 15 kg på! æv æv... hvor meget tog i på anden gang? jeg tog nemlig omkring 11 kg... og synes ligesom 15 det skulle være rigeligt nu...

Hej.

Jeg tog 16 kg på første gang, 25 kg anden gang pga. rigtig meget væske. Er idag 24 gulde uger og har endnu kun taget 5 kg på.

Det er bare så forskelligt fra gang til gang, og hvor det sætter sig.

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

dithmer skriver:

Hej.

Jeg tog 16 kg på første gang, 25 kg anden gang pga. rigtig meget væske. Er idag 24 gulde uger og har endnu kun taget 5 kg på.

Det er bare så forskelligt fra gang til gang, og hvor det sætter sig.

ok ja men jeg har også haft lidt hævelser.. og meget af mit syntes jeg sidder på maven i forhold til sidste gang så må håbe det også har noget med det at gøre..

Anmeld

29. juli 2010

MaleneG

puha... jeg tog 24 kg på  men hvis det er sandt som en anden skriver med at de 2 kg af dem er brystvæv/mælk så har jeg tabt dem alle igen efter de 6 mdr der er gået.

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

MaleneG skriver:

puha... jeg tog 24 kg på  men hvis det er sandt som en anden skriver med at de 2 kg af dem er brystvæv/mælk så har jeg tabt dem alle igen efter de 6 mdr der er gået.

Håber godt nok også det går hurtigt denne gang jeg har allerede planlagt jeg skal til at svømme og bestilt en badedragt (da det er lettere end hvis det er bikini)

Anmeld

29. juli 2010

Dimse

Hvis du lever sundt, så bør vægten jo kun stige med ca. 15 kilo. Hvis man er i tvivl om man tager for meget eller for hurtigt på i vægt, kan man prøve at spørge sin læge eller jordemoder. For det kan jo være et tegn på graviditetssukkersyge eller ophobning af væske i kroppen. Jeg skal føde om ca. 2 uger, og har taget 13 kilo på. Så det kommer vist til at stemme meget godt overens med hvad jeg må :-) (Det er min 1. graviditet)

Sommerknus fra Ditte : )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.