eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.468 visninger
50 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Lillefe

Jeg gik på vægten i går og havde taget 15 kg på! æv æv... hvor meget tog i på anden gang? jeg tog nemlig omkring 11 kg... og synes ligesom 15 det skulle være rigeligt nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Nanna1985

Jeg tog 25-27 kilo på første gang

Anden gang tog jeg 26 kilo på

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Nanna1985 skriver:

Jeg tog 25-27 kilo på første gang

Anden gang tog jeg 26 kilo på

ja ok så burde jeg vel ikke brokke mig... syntes bare når det "kun" var 11 kg sidst... tog dog så heller ikke så meget på den sidste tid i min graviditet..

Anmeld

29. juli 2010

maria_wlt

Havde lige tabt mig fra 83-72 kg... Endte på 109 kg da de skar  Så i runde tal... 37 kg 

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

Perl skriver:

Jeg gik på vægten i går og havde taget 15 kg på! æv æv... hvor meget tog i på anden gang? jeg tog nemlig omkring 11 kg... og synes ligesom 15 det skulle være rigeligt nu...

Det er det samme med mig! 11 kg første gang - er på lige knapt 15 nu - og seks uger til termin  Men sidste gang tog jeg 3 kg på de sidste 12 uger, så...

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Mor til David skriver:

Det er det samme med mig! 11 kg første gang - er på lige knapt 15 nu - og seks uger til termin  Men sidste gang tog jeg 3 kg på de sidste 12 uger, så...

æv æv og jeg har helt til den 22 oktober endnu dog kommer han nok ud før.. det gjorder min datter 4 dage ca...

Anmeld

29. juli 2010

Silvermist

Under min første graviditete tog jeg ca. 10 kg. på.

Under min anden graviditet tog jeg ca. 15 kg. på.

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

maria_wt skriver:

Havde lige tabt mig fra 83-72 kg... Endte på 109 kg da de skar  Så i runde tal... 37 kg 

æv æv...

Anmeld

29. juli 2010

LIZO

jeg har været heldig. begge gange tog jeg 9 kg på   jeg måtte så os tvinge mig selv til at spise.. havde ingen appetit under mine graviliteter.

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

LIZO skriver:

jeg har været heldig. begge gange tog jeg 9 kg på   jeg måtte så os tvinge mig selv til at spise.. havde ingen appetit under mine graviliteter.

ok ja jeg havde ikke så meget de første par måneder.. nu er den meget alm. spiser ikke vildt meget mere end da jeg ikke var gravid.. dog mere med nadia.. hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.