eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Mama3

i min første gravidetet tog jeg 12 kg på og tabte 18 kg igen, og denne gang har jeg taget 4 kg på indtil nu og er 28+1 så klager ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

MarleneH

Perl skriver:

Jeg gik på vægten i går og havde taget 15 kg på! æv æv... hvor meget tog i på anden gang? jeg tog nemlig omkring 11 kg... og synes ligesom 15 det skulle være rigeligt nu...

1. gang tog jeg ca 23 kg på  Men denne her gang kun 7 kg .. men har jo også 7 uger endnu jeg kan tage på i

Knus Marlene

Anmeld

29. juli 2010

bette

Perl skriver:

hold da op en forskel!

ja det er ret vildt .. 

ved egentlig ikke hvad der har gjort forskellen.. 

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

filuccasmor skriver:

i min første gravidetet tog jeg 12 kg på og tabte 18 kg igen, og denne gang har jeg taget 4 kg på indtil nu og er 28+1 så klager ikke

utroligt der kan være sådan en forskel

Anmeld

29. juli 2010

Mama3

Perl skriver:

utroligt der kan være sådan en forskel

ja det siger jeg også

Anmeld

29. juli 2010

LinLin

Perl skriver:

æv æv og jeg har helt til den 22 oktober endnu dog kommer han nok ud før.. det gjorder min datter 4 dage ca...

Hpber også på to uger før som sidste gang! - gider ikke mere...

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Mor til David skriver:

Hpber også på to uger før som sidste gang! - gider ikke mere...

hehe det kender jeg

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Perl skriver:

æv æv og jeg har helt til den 22 oktober endnu dog kommer han nok ud før.. det gjorder min datter 4 dage ca...

Jeg tog 17 på, men havde også atget de 15 på da jeg var der hvor du er nu i graviditeten. 14 dage efter fødslen havde jeg tabt de 13, dvs reelt, da baby, forstervand osv var væk, så sad der kun 4 kg tilbage. Det er da til at leve med, så du skal ikke være ked af det, du skal se du er hurtigt af med de kilo igen

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Bayze skriver:

Jeg tog 17 på, men havde også atget de 15 på da jeg var der hvor du er nu i graviditeten. 14 dage efter fødslen havde jeg tabt de 13, dvs reelt, da baby, forstervand osv var væk, så sad der kun 4 kg tilbage. Det er da til at leve med, så du skal ikke være ked af det, du skal se du er hurtigt af med de kilo igen

tak.. man bliver bare så bekymret.. vil godt være i god form bagefter så skal også til at svømme så kan farmand tage sig af lillemanden en aften om ugen

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Perl skriver:

tak.. man bliver bare så bekymret.. vil godt være i god form bagefter så skal også til at svømme så kan farmand tage sig af lillemanden en aften om ugen

Ja,jeg kan godt huske det, sådan havde jeg det også. Men jeg er overrasket over hvor hurtigt jeg er kommet tilbage i form. Jeg kan hverken se eller mærke på min krop at jeg har været gravid her 3 måneder efter fødslen. Men jeg har også prioriteret min form og motion benhårdt - jeg rider hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.