Runa 2 måneder - billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Åh nej da - det er så ægerligt når de vokser ud af ynglingstøjet, og i denne alder sker det i en hulans fart - heldigvis og desværre

Tante tut syr hagesmæk i stoffet, og den vokser de da ikke lige ud af

Har hun en hjemmeside? Har aldrig handlet på Trendsales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Tullebobs

dorthemus skriver:

Har hun en hjemmeside? Har aldrig handlet på Trendsales.

Tror jeg desværre ikke - Trendsales er shoppehimlen, så prøv da at springe ud i det Skriv endelig til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget. Er TS haj - og lidt for dygtig hvis du spøger finansministeren herhjemme

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Tror jeg desværre ikke - Trendsales er shoppehimlen, så prøv da at springe ud i det Skriv endelig til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget. Er TS haj - og lidt for dygtig hvis du spøger finansministeren herhjemme

Det er jo derfor jeg indtil nu er smuttet udenom, kan godt gætte mig til at det potentielt kan gå HELT galt hvis først man bliver hjemmevant derinde. men så skulle du og uglerne lige komme og blande sig...

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Det vil jeg skrive bag øret

Anmeld

27. juli 2010

klmf

Ej det bedstefar-billede er da bare for godt! Går ud fra det er en bedste.... SUK en skøn unge

Anmeld

28. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Århhh hun er bare så lækker. Og endnu lækrere i virkeligheden. Og så er hun Sej Sej Sej, sådan at kunne holde hovedet. Hende kan man da bare slet ikke stå for

Anmeld

28. juli 2010

lululupo

dorthemus skriver:

For øvrigt, sikke dog et sødt profilbillede

jaaahhh jeg er også stolt!!!

Anmeld

28. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Ej pyt...når nu du spørger så pænt

Ha ha ha kom lige til at se billede nr 3 igen - sikke en kavalergang For filan hvor er hun altså nuttet...

Anmeld

28. juli 2010

wamse

Hvor er hun da så skøn

Er vild med det billede, hvor hun ligger og ser på morfar(??)

En dejlig dejlig pige du har dig.

Anmeld

28. juli 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Det er jo derfor jeg indtil nu er smuttet udenom, kan godt gætte mig til at det potentielt kan gå HELT galt hvis først man bliver hjemmevant derinde. men så skulle du og uglerne lige komme og blande sig...

Anytime

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.