Vis mig Jeres Kæledyr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Hvis vi engang i fremtiden igen skal have en hund, så tror jeg også gerne vi vil have sådan én her igen. Den er lille uden at være "taske-størrelse" og stor uden at være i vejen - sådan lige midt imellem, helt tilpas.
Og så har den så mildt et væsen og sind. Helt perfekt som en familie-hund.
Det må du bare prøve at få din mand til at forstå   

Præcis Og så har det nok også noget at gøre med, at jeg er ret lav, så jeg vil ikke vokses over hovedet af en plettet hund

Lige nu har vi katten, og det er fint. Vi får ingen hund de næste par år. Det kræver plads!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Nadia&Daniel

LotteGabriella skriver:

hvor sjovt...hun minder godt nok meget om vores Tiny på 6 år

Hende fik vi som killing fra min onkels hunkat og vi har fulgt hende og holdt hende siden hun var nyfødt - så hun har en helt speciel plads i vores hjerter...hun var den eneste sorte kat i kuldet, alle de andre var røde ligesom moderen

Hold da op  men skulle næsten tro de var i familie..

Anmeld

27. juli 2010

FrkLarsen

grinny skriver:

Ej hvor han ligner min kat, bastian

1: der er han ca. 3 måneder gammel

2: der er han ca. 2 år gammel

Hold da ferie, ja! 

De er da dobbeltgængere de to missere!!! :O 

Anmeld

27. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

LHA skriver:

Ej han er bare en flot golden.

Elsker den race.

Tak, det synes jeg også han er Og ja, det er bare en super skøn race. Han er så mild og blid - og meget legesyg

Anmeld

27. juli 2010

*A*

Her er et billede af en af mine British Shorthair katte. Vi har tre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Altså, JEG har ikke dyr, for de siger mig virkelig intet....men der bor sørme en lille kat i mit hus, nu på anden uge...min mellemste søn som elsker dyr kunne jeg ikke holde hen mere, så han har fået sig en kat..Nanok fra et kattehjem og han har haft en forfærdelig oplevelse men Bertram valgte ham, måske netop derfor..

Anmeld

27. juli 2010

Miamaja

haha.. herlig skildpadde. De er ogsaa skonne!

Her hjemme i huset har vi Nemo, en Amerikansk cocker spaniel paa ca. 10 aar (en gammel gnavpot og saa Tio, en Afghansk Mynde hvalp, paa nu 8 maaneder - Han er bare helt igennem SKON og god som dagen er lang

Anmeld

27. juli 2010

..

Miamaja skriver:

haha.. herlig skildpadde. De er ogsaa skonne!

Her hjemme i huset har vi Nemo, en Amerikansk cocker spaniel paa ca. 10 aar (en gammel gnavpot og saa Tio, en Afghansk Mynde hvalp, paa nu 8 maaneder - Han er bare helt igennem SKON og god som dagen er lang

Hvor er det bare en skøn hund, din mynde hvalp - man kan ikke lade være med at smile når man ser den

Anmeld

27. juli 2010

Miamaja

Macrolf skriver:

Hvor er det bare en skøn hund, din mynde hvalp - man kan ikke lade være med at smile når man ser den

Tak, tak. vi er super duper glade for ham og han er en rigtig god kammerat til vores guldklump

Anmeld

27. juli 2010

..

Min smukke Sally-pige

Hun er kongepuddel, på billederne er hun vel omkring 2½ måned gammel, nu er hun 4 måneder.

Jeg kan varmt anbefale en puddel, de er verdens 2. klogeste hund, de fælder ikke og er en suveræn familiehund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.