Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Perl skriver: Ej hvor er den skøn!
Ej hvor er den skøn!
Tak vi er også så glade for hende..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den hvide kat er en pige og hun elsker at lege i plastikposer. Hun fik også fat i kamera snoren Det er Kira
Den sorte er en han og han er bare noget for sig selv. Han kan se intimiderende ud men han er bare en rigtig dejlig kat der aldrig kunne finde på at gøre nogen noget. Det er Azazel
Her er vores dejlige dyr....
Vores 1 årige hund Kiwi - Korthåret bordercollie og formel 1
Løvemissen Maximus 5 årig maine coon
Vores lille maine coon killing - Mokka, der rendte væk
Vores skønne kat halv maincoon halv norsk skovkat han er den dejligste.. vi fik ham ved at tilfælde og har beholdt ham siden.. Det bedste der skete i den tid
LAURAS MOR skriver: Tak vi er også så glade for hende..
Det kan jeg godt forstå
linselouise skriver: Neeej hvor er han bare sød jeres skildpadde Vi havde en landskildpadde i mit barndomshjem kaldet Slomo, og han var bare et sjovt indslag i hverdagen Kunne så godt tænke mig en skildpadde igen engang... Jeg har min gamle kat Fenris, på 14 år. Staklen er næsten blind af grå stær, men stadig min dejlige gamle dreng, som stadig er legesyg og super kærlig
Neeej hvor er han bare sød jeres skildpadde Vi havde en landskildpadde i mit barndomshjem kaldet Slomo, og han var bare et sjovt indslag i hverdagen Kunne så godt tænke mig en skildpadde igen engang...
Jeg har min gamle kat Fenris, på 14 år. Staklen er næsten blind af grå stær, men stadig min dejlige gamle dreng, som stadig er legesyg og super kærlig
Sikken en lækker gammel kat.... det er slet ikke til at se, at han er SÅ gammel - Tænk hvis vi andre kunne ældes med sådan ynde !!!
Perl skriver: Vores skønne kat halv maincoon halv norsk skovkat han er den dejligste.. vi fik ham ved at tilfælde og har beholdt ham siden.. Det bedste der skete i den tid
Waw den er flot !!!
Her er vores dejlige dyr.... Vores 1 årige hund Kiwi - Korthåret bordercollie og formel 1 Løvemissen Maximus 5 årig maine coon Vores lille maine coon killing - Mokka, der rendte væk
er vild med jeres røde
mamalicious skriver: Waw den er flot !!!
tak syntes også han er enormt flot.. men han har også det bedste sind! han er bare glad han får sin tør fodder, og bliver nusset..(dvs helst hele tiden) ellers ligger han som regel og vogter lige ude i vores have
Nu har jeg desværre ikke mine elskede totter mere (rotter), så må jeg jo vise min lille prut frem
1. Billede er han ca. 17 uger gammel
2. Billede er taget sammen med mig, han er nu lidt over 2 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128