Vis mig Jeres Kæledyr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Noneother

Her er lige nogle af vores 4 skønne katte. + de 4 killinger

Har altid haft kat og mener det er sundt for børn at vokse op med kæledyr.,

Har osse en kongepython, den har jeg dog ingen billeder af pt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

4kløver

Det er Snehvide på 4 år

Anmeld

27. juli 2010

bette

Miamaja skriver:

haha.. herlig skildpadde. De er ogsaa skonne!

Her hjemme i huset har vi Nemo, en Amerikansk cocker spaniel paa ca. 10 aar (en gammel gnavpot og saa Tio, en Afghansk Mynde hvalp, paa nu 8 maaneder - Han er bare helt igennem SKON og god som dagen er lang

kræver sådan en mynde ikke meget?

den ser herligt ud

Anmeld

27. juli 2010

MetteMTH

Her er vores rottweiler Hector og vores franske bulldog Bella

Anmeld

27. juli 2010

luckas-mor

Alexis skriver:

Åh en lækker labse i har Skønt ansigt!

tusind takk er også rigtig glad for ham, mine forældres  hunde har avlet ham..

Anmeld

27. juli 2010

Hvem?

Da vi netop lige har øget familien med et 37 år gammelt medlem, syntes jeg det kunne være sjovt at se jeres Kæledyr... Også de anderledes nogen...

Sofus er en 37 år gammel landskildpadde, som er yderst underlig og ikke som andre.... Men han Elsker vores børn og de ELSKER ham... Så kan mere ikke ønskes... Om et par måneder går han i hi og så ser vi ham først igen til næste forår... Er sgu et underligt dyr, men han er sød og ja han er også kælen, men vores kat er han nu ikke så glad for, men det gælder også omvendt så det er ok....

Hvorfor har i valgt netop det kæledyr I har ????

Vi har en dejlig kat fordi jeg ELSKER katte og det har vi haft også inden vi fik børn...

Skildpadden kom til da vores den store datter (4 år) snakkede om hund, marsvin og kanin... men pladsen er trang og magter ikke pt det store arbejde i det, da hun ikke er gammel nok til at have det fulde ansvar, og så fik vi jo lige muligheden for den skønhed her, han er nu meget sjov og kræver ikke det store...

Her er mit dejlige kæledyr, elsker hende over alt på jorden, min tro følgesvend, navnet er Fila og hun bliver 2 til Oktober

Vi var ret enige om at når vi købte gård, skulle der være hund og gerne en stor en, vi fladt over denne race og syntes den var gudesmuk - så det kunne vi da ikke stå for - sådan en lille uldtot af en klumpe-hvalp

Der ud over har vi to heste og en gammel hankat

Anmeld

27. juli 2010

Miamaja

bette skriver:

kræver sådan en mynde ikke meget?

den ser herligt ud

Hmmm.. maaske har vi bare vaeret helt vildt utroligt heldige med ham for han har vaeret meget nem siden vi fik ham som 3 mdr gammel Jeg har aldrig haft afghansk mynde hund for og troede de var vanskelige men Tio har vaeret yderst hurtig med at blive renlig. kan vaere alene hjemme helt fint. klarede hvalpetraening med bravour og er helt og aldeles vidunderlig med smaa born.selvfolgelig elsker han at tygge i ting osv som alle hvalpe...

Ja, han skal borstes ofte men det synes jeg er sjovt og han elsker det saa det synes jeg er nemt nok.

en skon sidegevinst med afghansk mynder er, at de som regel kun goer hvis der virkelig er en nodvendig grund. tio goer kun ca. hver 14 dag (dejligt jeg kan ikke fordrage goeri). de er meget stille og saa er de lidt afventede. de flygter hellere end at slaas. Lige min type hund jeg gaar 1 time med ham hver dag og saa sover han ellers resten af dagen.

Anmeld

27. juli 2010

Vidunderligeunger

Alexis skriver:

Normalt viser jeg ikke billeder frem, men synes da helt klart i lige skal se min dejlige Golden hanhund Basil

ohhhh myyyy dearest god hvor  er han dog LÆKKER! hvis I avler på ham så ring!!!

Anmeld

27. juli 2010

CamillaValby

Mine 4 dejlige katte

Anmeld

28. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

BlyViol skriver:

ohhhh myyyy dearest god hvor  er han dog LÆKKER! hvis I avler på ham så ring!!!

Tusind tak skal du have, synes også han er en rigtig lækker hund!!

Du kan tro jeg nok skal give besked hvis vi avler på ham. Han er 2 år nu, så der er lidt tid endnu Vil vildt gerne have hvalpe på ham, men vi har ikke plads lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.