Vis mig Jeres Kæledyr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

LHA

Alexis skriver:

Normalt viser jeg ikke billeder frem, men synes da helt klart i lige skal se min dejlige Golden hanhund Basil

Ej han er bare en flot golden.

Elsker den race.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

sofie85

Kate og Diva

Vores 2 dejlige hunde

Anmeld

27. juli 2010

sabi1979

Hejsa, her er vores nyeste familie medlem, han hedder SAMSON, og er 10 uger gammel Han er en blanding af , labrador/collie og goldenretriever

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Maria82 skriver:

Hvor er han dog bare skøn..... Min søster har lige fået en cavalier, en tre farvet...

min mor har en der ligner William, det er altså bare nogle skønne hunde... Utrolige rolige og kærlige...

Ja, det er en rigtig god, rolig og kærlig race. Og så ser de så søde ud

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Carina1984 skriver:

hvor er han fin :-) Har selv to stk. Den ene er dog ik heeelt ægte. Faren var 1/4 del noget andet så hun er lidt mindre og lidt mere spids i ansigtet.

Hvor er de søde. Men ja, man kan godt se, at den ene ikke er 100% ren Cavallier. Men søde det er de 

Det sjove ved dén race er lidt, at de kan blive ved med at se så hvalpede ud. Vores er jo 11 år, og efterhånden en ret så gammel hund, men mange tror til forveksling alligevel, at han eren stor hvalp, fordi han har det der nuttede udtryk

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Perl skriver:

Nøj han er vel nok skøn

Tak.  Han er faktisk ligeså sød og rar, som han ser ud til 

Anmeld

27. juli 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Her er vores vovse. Han hedder William og er 11 år gammel  

Hvor er den skøn! Det er simpelthen min drømme-hund, jeg synes de er så herlige. Men manden vil have en dalmatiner, så det er jo lidt en anden kategori

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Hvor er den skøn! Det er simpelthen min drømme-hund, jeg synes de er så herlige. Men manden vil have en dalmatiner, så det er jo lidt en anden kategori

Hvis vi engang i fremtiden igen skal have en hund, så tror jeg også gerne vi vil have sådan én her igen. Den er lille uden at være "taske-størrelse" og stor uden at være i vejen - sådan lige midt imellem, helt tilpas.
Og så har den så mildt et væsen og sind. Helt perfekt som en familie-hund.
Det må du bare prøve at få din mand til at forstå   

Anmeld

27. juli 2010

6800

Her er mine små pus...katten Tjalfe og hunden Freja...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Ranarupta skriver:

Nøøøj, hvor er han kær!

Tak. Man kan så ikke se på billedet, at han er døv og har permenent super-dårlig ånde  ......Men det ændrer selvfølgelig heller ikke på, at han er en rigtig god og kærlig hund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.