Vis mig Jeres Kæledyr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.623 visninger
121 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

82Miraklet

Da vi netop lige har øget familien med et 37 år gammelt medlem, syntes jeg det kunne være sjovt at se jeres Kæledyr... Også de anderledes nogen...

Sofus er en 37 år gammel landskildpadde, som er yderst underlig og ikke som andre.... Men han Elsker vores børn og de ELSKER ham... Så kan mere ikke ønskes... Om et par måneder går han i hi og så ser vi ham først igen til næste forår... Er sgu et underligt dyr, men han er sød og ja han er også kælen, men vores kat er han nu ikke så glad for, men det gælder også omvendt så det er ok....

Hvorfor har i valgt netop det kæledyr I har ????

Vi har en dejlig kat fordi jeg ELSKER katte og det har vi haft også inden vi fik børn...

Skildpadden kom til da vores den store datter (4 år) snakkede om hund, marsvin og kanin... men pladsen er trang og magter ikke pt det store arbejde i det, da hun ikke er gammel nok til at have det fulde ansvar, og så fik vi jo lige muligheden for den skønhed her, han er nu meget sjov og kræver ikke det store...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Nadia&Daniel

Vores lille Trunte på 2 år

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Her kommer lige et par billeder... Så får vi en kat... Ham har jeg ikke billeder af endnu....

Anmeld

26. juli 2010

Maja_4000

Vores Nessie på snart 1 år (:

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

Maria82 skriver:

Da vi netop lige har øget familien med et 37 år gammelt medlem, syntes jeg det kunne være sjovt at se jeres Kæledyr... Også de anderledes nogen...

Sofus er en 37 år gammel landskildpadde, som er yderst underlig og ikke som andre.... Men han Elsker vores børn og de ELSKER ham... Så kan mere ikke ønskes... Om et par måneder går han i hi og så ser vi ham først igen til næste forår... Er sgu et underligt dyr, men han er sød og ja han er også kælen, men vores kat er han nu ikke så glad for, men det gælder også omvendt så det er ok....

Hvorfor har i valgt netop det kæledyr I har ????

Vi har en dejlig kat fordi jeg ELSKER katte og det har vi haft også inden vi fik børn...

Skildpadden kom til da vores den store datter (4 år) snakkede om hund, marsvin og kanin... men pladsen er trang og magter ikke pt det store arbejde i det, da hun ikke er gammel nok til at have det fulde ansvar, og så fik vi jo lige muligheden for den skønhed her, han er nu meget sjov og kræver ikke det store...

Neeej hvor er han bare sød jeres skildpadde Vi havde en landskildpadde i mit barndomshjem kaldet Slomo, og han var bare et sjovt indslag i hverdagen Kunne så godt tænke mig en skildpadde igen engang...

Jeg har min gamle kat Fenris, på 14 år. Staklen er næsten blind af grå stær, men stadig min dejlige gamle dreng, som stadig er legesyg og super kærlig

Anmeld

26. juli 2010

blomst84

Her er mine 2 hunde  Malou amerikansk bulldog på 4 år og Chloé på 3 år dansk-svensk gårdhund/dværgpinscher

Anmeld

26. juli 2010

Lene-Oliver

Her er vores dejlige Jack Russel terrier, Laika..

Anmeld

26. juli 2010

Ranarupta

blomst84 skriver:

Her er mine 2 hunde  Malou amerikansk bulldog på 4 år og Chloé på 3 år dansk-svensk gårdhund/dværgpinscher

Årh, er vild med Malou!

Anmeld

26. juli 2010

Fines mor

Vores kattekilling Hr. Nilsson på 3½ mdr.

Anmeld

26. juli 2010

Ranarupta

Lene-Oliver skriver:

Her er vores dejlige Jack Russel terrier, Laika..

Puttehund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.