Recaro autostol til baby - nogle der har sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Pige2009

okay... 1000 tak for svaret!!!

Jeg må lige have det undersøgt 100 procent... for ja - det burde jo stå i papirerne....!!

Ja stolen er super lækker synes jeg - så det blir jo nok den uanset hvad!! Man køber vel stolen og basen hver for sig, så vi kan vel altid købe basen efterfølgende, hvis det viser sig, at vores bil har isofix ikk???

Hav en god aften...

knus fracLea

Du kan sagtens købe basen efterfølgende, da den sælges seperat på de fleste hjemmesider Det gjorde min fætter i hvert fald...

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

smokin

Baagøe skriver:

Jeg er ked af at meddele dig, at du tager fejl. Hvis du nærlæser annoncen, står der nederst, og jeg citerer:

VIGTIGT!: Stolen leveres ekskl. Isofix-base som tilkøbes separat.

De skriver altid med isofix, og det betyder ikke at basen er med men at autostolen kan bruges MED isofix

K.h. Linda

øøøøøøøøøøv linda!

Anmeld

20. juli 2010

sarahb

Caroline86 skriver:

ej hvor underligt de har sagt det

Tværtimod kan den gøres længere når barnet vokser (i modsætning til de fleste andre babystole hvor de til sidst faktisk ikke sidder ordentligt med ryggen)

Synes altså de siger nogle meget mærkelige ting i Babysam nogen gange

Hvad valgte du for en i stedet?

Jeg ved ikke hvorfor de siger sådan, det er også ved at være 2 år siden så der er måske kommet en ny model.
Vi valgte maxi cosi til ham og var rigtig gladefor den, og nu har vi en Rømer King.

Anmeld

20. juli 2010

misslea

Baagøe skriver:

Du kan sagtens købe basen efterfølgende, da den sælges seperat på de fleste hjemmesider Det gjorde min fætter i hvert fald...

K.h. Linda

Okay mange tak 'Mente også, at jeg havde set det på hjemmesiderne, men blev lige i tvivl!! Og det ville jo bare være rigtig ægerligt, hvis det ikke kunne lade sig gøre....!!

Ha en dejlig dag...

Hilsner fra Lea

Anmeld

22. juli 2010

Pige2009

Zette skriver:

øøøøøøøøøøv linda!

Sorry!  Vidste det var for godt til at være sandt. Jeg skal nemlig snart af med min autostol inkl. basen og brugt koster de 1200 kr. og opefter inkl. base.

Synes også bare det var ærgeligt, hvis du fik bestilt en og så du troede basen var med til den pris Når det er sagt, så synes jeg den er alle pengene værd med base...

Anmeld

22. juli 2010

smokin

Baagøe skriver:

Sorry!  Vidste det var for godt til at være sandt. Jeg skal nemlig snart af med min autostol inkl. basen og brugt koster de 1200 kr. og opefter inkl. base.

Synes også bare det var ærgeligt, hvis du fik bestilt en og så du troede basen var med til den pris Når det er sagt, så synes jeg den er alle pengene værd med base...

Har også købt den alligevel men tak for at du gjorde mig opmærksom

Anmeld

22. juli 2010

Pige2009

Zette skriver:

Har også købt den alligevel men tak for at du gjorde mig opmærksom

Selv tak. Vi skal jo hjælpe hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.