Recaro autostol til baby - nogle der har sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

LotteN

Vi harogså den recaro du spørger om og vi har været super glade for den - intet at berette dårligt om den.
Vi har nu recaro young sport som nr 2/3 og den er vi også rigtig glade for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Diana...

Ja sådan en har vi og det er helt sikkert en FANTASTISK stol.

Ihh glæder mig til den skal frem igen!

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
sarahb skriver:

I babysam sagde de til mig den var ret lile så barnet kunne hurgtigt ikke være der. Jeg købte den ikk, men det var hvad de sagde til mig. Men mange andre her har været super glade for den så jeg ville da også bare springe til..

ej hvor underligt de har sagt det

Tværtimod kan den gøres længere når barnet vokser (i modsætning til de fleste andre babystole hvor de til sidst faktisk ikke sidder ordentligt med ryggen)

Synes altså de siger nogle meget mærkelige ting i Babysam nogen gange

Hvad valgte du for en i stedet?

Anmeld

18. juli 2010

Tanni

Vi har også sådan en autostol og er rigtig glade for den Vi købte vores på den blå avis til 350 kr. Den fejlede absolut ingenting og man kunne stort set ikke se at den havde været brugt...

Anmeld

18. juli 2010

CarinaSB

Zette skriver:

Jeg har overvejet at købe denne stol, er der nogen der har den? Jeg har lige pt. en gammel og meget DUM autostol fra chicco (den ligner den på billedet, men har andre farver) og jeg er så bange når vi bruger den fordi jeg ikke rigtig føler hun bliver spændt ordenlig fast, så nu har jeg besluttet mig for at købe en ny men kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg vil købe.... Jeg er helt blank for hvilken en der er god!

Så er der nogen der har den her? Den har jeg nemlig kigget meget på og de er jo på tilbud i øjeblikket....

Vi har sådan en .. og vi har været super glad for den .. Vi skal bare have den hvor de kan sidde og kigge lige ud .. da noah er ved at være for stor til at sidde i den ..  

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Jeg ville skynde mig og købe den! Den fra chicco ser godt nok ikk særlig behagelig ud!

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Maria. skriver:

Jeg ville skynde mig og købe den! Den fra chicco ser godt nok ikk særlig behagelig ud!

Det er den heller ikke!! Den ryger også direkte ud bagefter!

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Zette skriver:

Det er den heller ikke!! Den ryger også direkte ud bagefter!

Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

18. juli 2010

Laulund87

Zette skriver:

Ja jeg skal også bare have bestilt den har jeg besluttet... For der er tilsynladende ikke nogen der har noget dårligt at sige om den!
Jeg vil gerne have den her:

Vi har lige nøjagtig sådan en der Vi er super glade for den og har allerede den næste Recaro til at stå klar Den fra 9-36 kg.

Anmeld

18. juli 2010

Pige2009

Jeg har overvejet at købe denne stol, er der nogen der har den? Jeg har lige pt. en gammel og meget DUM autostol fra chicco (den ligner den på billedet, men har andre farver) og jeg er så bange når vi bruger den fordi jeg ikke rigtig føler hun bliver spændt ordenlig fast, så nu har jeg besluttet mig for at købe en ny men kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg vil købe.... Jeg er helt blank for hvilken en der er god!

Så er der nogen der har den her? Den har jeg nemlig kigget meget på og de er jo på tilbud i øjeblikket....

Jeg har en inkl. isofix basen, da den er bedst og mest sikker at bruge Det smarte ved isofix basen er også, at den kan bruges til autostolen der er et nummer større. Stolen valgte vi på baggrund af min veninde og hendes mand, da de var involveret i et alvorligt biluheld, og de havde netop en Recaro Young Profi Plus, men baby sad helt uskadt i den

Meget kan man gå på kompromis med, men ikke sikkerheden. Derfor har vi både stol og base.

Er du egentlig sikker på, at BÅDE stol og base er på tilbud til den nævnte pris? Det lyder helt usandsynlig billigt

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.