Jeg har overvejet at købe denne stol, er der nogen der har den? Jeg har lige pt. en gammel og meget DUM autostol fra chicco (den ligner den på billedet, men har andre farver) og jeg er så bange når vi bruger den fordi jeg ikke rigtig føler hun bliver spændt ordenlig fast, så nu har jeg besluttet mig for at købe en ny men kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg vil købe.... Jeg er helt blank for hvilken en der er god!
Så er der nogen der har den her? Den har jeg nemlig kigget meget på og de er jo på tilbud i øjeblikket.... 
Jeg har en inkl. isofix basen, da den er bedst og mest sikker at bruge
Det smarte ved isofix basen er også, at den kan bruges til autostolen der er et nummer større. Stolen valgte vi på baggrund af min veninde og hendes mand, da de var involveret i et alvorligt biluheld, og de havde netop en Recaro Young Profi Plus, men baby sad helt uskadt i den
Meget kan man gå på kompromis med, men ikke sikkerheden. Derfor har vi både stol og base.
Er du egentlig sikker på, at BÅDE stol og base er på tilbud til den nævnte pris? Det lyder helt usandsynlig billigt
K.h. Linda
Anmeld