Recaro autostol til baby - nogle der har sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Pige2009

sarahb skriver:

I babysam sagde de til mig den var ret lile så barnet kunne hurgtigt ikke være der. Jeg købte den ikk, men det var hvad de sagde til mig. Men mange andre her har været super glade for den så jeg ville da også bare springe til..

Min datter Laura på 9 mdr. sidder stadig fint i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

smokin

Baagøe skriver:

Jeg har en inkl. isofix basen, da den er bedst og mest sikker at bruge Det smarte ved isofix basen er også, at den kan bruges til autostolen der er et nummer større. Stolen valgte vi på baggrund af min veninde og hendes mand, da de var involveret i et alvorligt biluheld, og de havde netop en Recaro Young Profi Plus, men baby sad helt uskadt i den

Meget kan man gå på kompromis med, men ikke sikkerheden. Derfor har vi både stol og base.

Er du egentlig sikker på, at BÅDE stol og base er på tilbud til den nævnte pris? Det lyder helt usandsynlig billigt

K.h. Linda

Ja men det er ikke usandsynligt

http://tojbamsen.dk/product.asp?product=7324

Anmeld

18. juli 2010

misslea

Caroline86 skriver:

ja da!!! sådan én har vi

Vi er drøn glade for den og skal stensikkert også have Recaro i de næste størrelser

Den vejer ikke ret meget, men de sidder rigtig godt fast i den og den er nem at spænde fast i bilen!

Kan helt klart anbefale den, søde!

Hej Karoline....

Hvordan er det lige med den isofix base?? Har prøvet at kigge på billederne, men kan ikke helt hitte ud af det!! Vi har en Opel Zafia fra 2002, og dér hvor sæde og ryklæn mødes, sidder der to små sele-agtige dimser, som man kan klikke noget fat på (går ud fra, at det er til en autostol)!!!??? Men når jeg læser om isofix basen står der, at det er to små metalbøjler, som man klikker stolen fast på??? hmm.... kan ikke helt finde ud af, om vores bil kan bruges til isofix basen???

Vil nemlig rigtig gerne have denne autostol, men det krøver jo selvfølgelig, at isofixen kan sidde fast

Og forresten til trådstarter....: Håber det er okay, at jeg lige spørger!!

Mange hilsner fra Lea (som bestemt synes det er lidt svært med de autostole)

Anmeld

18. juli 2010

maria_wlt

Zette skriver:

Ja jeg skal også bare have bestilt den har jeg besluttet... For der er tilsynladende ikke nogen der har noget dårligt at sige om den!
Jeg vil gerne have den her:

Ikke køb en med det bløde velour i.. Min søn sveder i nakken lige så han sidder i sin.. Fra start til slut  

Anmeld

18. juli 2010

smokin

maria_wt skriver:

Ikke køb en med det bløde velour i.. Min søn sveder i nakken lige så han sidder i sin.. Fra start til slut  

Bløde velour? Findes de uden?

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
misslea skriver:

Hej Karoline....

Hvordan er det lige med den isofix base?? Har prøvet at kigge på billederne, men kan ikke helt hitte ud af det!! Vi har en Opel Zafia fra 2002, og dér hvor sæde og ryklæn mødes, sidder der to små sele-agtige dimser, som man kan klikke noget fat på (går ud fra, at det er til en autostol)!!!??? Men når jeg læser om isofix basen står der, at det er to små metalbøjler, som man klikker stolen fast på??? hmm.... kan ikke helt finde ud af, om vores bil kan bruges til isofix basen???

Vil nemlig rigtig gerne have denne autostol, men det krøver jo selvfølgelig, at isofixen kan sidde fast

Og forresten til trådstarter....: Håber det er okay, at jeg lige spørger!!

Mange hilsner fra Lea (som bestemt synes det er lidt svært med de autostole)

Hej Lea.

Jeg ved ikke umiddelbart om der er isofix base som stadard i den bil Det må stå et sted i Jeres papirer om bilen, men jeg tror det, desværre imiddebart ikke!

Det er altid sikrest at fastgøre autostolen med isofix, men det kan SAGTENS "bare" bruges med 3-punkts selen

Det bliver vi nødt til, da vi ikke har isofix base i vores polo, og den står rigtig fint fast med selen!

Så hvis det er stolen du har forelsket dig i, synes jeg bestemt du skal købe den! Den er i øvrigt betydeligt billigere uden isofix beslag

Knus Caroline

Anmeld

18. juli 2010

Mor til L&S

Jeg kan også kun anbefale den

Anmeld

18. juli 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

ej hvor underligt de har sagt det

Tværtimod kan den gøres længere når barnet vokser (i modsætning til de fleste andre babystole hvor de til sidst faktisk ikke sidder ordentligt med ryggen)

Synes altså de siger nogle meget mærkelige ting i Babysam nogen gange

Hvad valgte du for en i stedet?

Caroline, hvordan gør man den længere??

Vi har den, men har ikke fundet ud af endnu hvordan man gør det???

Knus

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Caroline, hvordan gør man den længere??

Vi har den, men har ikke fundet ud af endnu hvordan man gør det???

Knus

Fjern kalenchen...

Bagpå sidder der 4 skruer som skal skruen løs (de skal ikke helt af) og når de er løsnet kan du trække i det lille håndtag oppe i toppen af ryglænet og hive ryglænet længere

Gav det mening?

Løsn de 4 skruer, hiv i ryglænet og spænd skruerne igen

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Hej Lea.

Jeg ved ikke umiddelbart om der er isofix base som stadard i den bil Det må stå et sted i Jeres papirer om bilen, men jeg tror det, desværre imiddebart ikke!

Det er altid sikrest at fastgøre autostolen med isofix, men det kan SAGTENS "bare" bruges med 3-punkts selen

Det bliver vi nødt til, da vi ikke har isofix base i vores polo, og den står rigtig fint fast med selen!

Så hvis det er stolen du har forelsket dig i, synes jeg bestemt du skal købe den! Den er i øvrigt betydeligt billigere uden isofix beslag

Knus Caroline

Den skal jeg da også lige have fat i. Skal bilen kunne have isofix eller hvad er det du siger? Troede blot det var et navn for basen som man spænder autostolen fast i og at den passer til alle biler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.