Recaro autostol til baby - nogle der har sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.825 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

smokin

Jeg har overvejet at købe denne stol, er der nogen der har den? Jeg har lige pt. en gammel og meget DUM autostol fra chicco (den ligner den på billedet, men har andre farver) og jeg er så bange når vi bruger den fordi jeg ikke rigtig føler hun bliver spændt ordenlig fast, så nu har jeg besluttet mig for at købe en ny men kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg vil købe.... Jeg er helt blank for hvilken en der er god!

Så er der nogen der har den her? Den har jeg nemlig kigget meget på og de er jo på tilbud i øjeblikket....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja da!!! sådan én har vi

Vi er drøn glade for den og skal stensikkert også have Recaro i de næste størrelser

Den vejer ikke ret meget, men de sidder rigtig godt fast i den og den er nem at spænde fast i bilen!

Kan helt klart anbefale den, søde!

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

ja da!!! sådan én har vi

Vi er drøn glade for den og skal stensikkert også have Recaro i de næste størrelser

Den vejer ikke ret meget, men de sidder rigtig godt fast i den og den er nem at spænde fast i bilen!

hvilken farve har I den i? Hrmm jeg har nemlig ikke været ude og se på den i en butik, kun på internettet.. men synes de ser meget lækre ud! Og de er på tilbud til 899 lige pt. med isofix.

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Zette skriver:

hvilken farve har I den i? Hrmm jeg har nemlig ikke været ude og se på den i en butik, kun på internettet.. men synes de ser meget lækre ud! Og de er på tilbud til 899 lige pt. med isofix.

vi har den der hedder blå/stål.. Daniel har valgt vi ville egentlig have haft den i sort/rød, men den kunne vi ikke få dengang Den eneste "røde" vi kunne få var fesen i farven og sådan lidt orange i det faktisk.. hmm! Så den blev blå/stål i stedet...

Den næste skal vi have en rød/sort - rigtig racer farve

Det er satme godt nok billigt!!!! normalt koster de jo 1700 UDEN isofix Vi fik vores for 1040 kr i babysam da de havde udsalg (tror det var i Januar.. )

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

vi har den der hedder blå/stål.. Daniel har valgt vi ville egentlig have haft den i sort/rød, men den kunne vi ikke få dengang Den eneste "røde" vi kunne få var fesen i farven og sådan lidt orange i det faktisk.. hmm! Så den blev blå/stål i stedet...

Den næste skal vi have en rød/sort - rigtig racer farve

Det er satme godt nok billigt!!!! normalt koster de jo 1700 UDEN isofix Vi fik vores for 1040 kr i babysam da de havde udsalg (tror det var i Januar.. )

Ja jeg skal også bare have bestilt den har jeg besluttet... For der er tilsynladende ikke nogen der har noget dårligt at sige om den!
Jeg vil gerne have den her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Zette skriver:

Ja jeg skal også bare have bestilt den har jeg besluttet... For der er tilsynladende ikke nogen der har noget dårligt at sige om den!
Jeg vil gerne have den her:

dén kiggede vi også på

De havde den bare ikke på bud i babysam da vi skulle købe (det var kun nogle få de havde tilbage, og der var hvad der var )

Bestil du den! Den bliver I rigtig tilfredse med, er jeg sikker på

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

Vi har den også og er super glade for den! Barnet sidder rigtig godt fast og som Caroline skriver er den suuper nem at spænde i bilen! Så skynd dig at bestil den! 

Anmeld

18. juli 2010

StineW

Vi havde også den sort / grå Recaro til Emma, og har igen er Recaro til hende. Vi startede også med en Chicco, men det blev også hurtigt siftet ud.

Kh Stine

www.sitbag.dk

Anmeld

18. juli 2010

sarahb

I babysam sagde de til mig den var ret lile så barnet kunne hurgtigt ikke være der. Jeg købte den ikk, men det var hvad de sagde til mig. Men mange andre her har været super glade for den så jeg ville da også bare springe til..

Anmeld

18. juli 2010

Malthesmoar

Caroline86 skriver:

ja da!!! sådan én har vi

Vi har haft baby stolen i Recaro og har nu den store Recaro junior

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.