Recaro autostol til baby - nogle der har sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Fjern kalenchen...

Bagpå sidder der 4 skruer som skal skruen løs (de skal ikke helt af) og når de er løsnet kan du trække i det lille håndtag oppe i toppen af ryglænet og hive ryglænet længere

Gav det mening?

Løsn de 4 skruer, hiv i ryglænet og spænd skruerne igen

Aha - Jeps det gav mening og er allerede gjort sagde til manden sidst dag at jeg sys den var ved at være lidt for lille i længden og at de puder i siden slet ikk passede til hendes hovede, men det gør det jo nu

1000 tak for hjælpen!

Fortsat god søndag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Den skal jeg da også lige have fat i. Skal bilen kunne have isofix eller hvad er det du siger? Troede blot det var et navn for basen som man spænder autostolen fast i og at den passer til alle biler?

Bilen skal have en isofix base (basen er støbt fast i bilens karosseri og sidder derfor FAST).. Hvis bilen har det kan man købe isofix beslag til autostolen og "klikke" stoles fast ved hjælp af isofix i stedet for at spænde den fast med selen

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Rollo skriver:

Aha - Jeps det gav mening og er allerede gjort sagde til manden sidst dag at jeg sys den var ved at være lidt for lille i længden og at de puder i siden slet ikk passede til hendes hovede, men det gør det jo nu

1000 tak for hjælpen!

Fortsat god søndag..

jamen det var da så lidt

God søndag til Jer også

Anmeld

18. juli 2010

misslea

Caroline86 skriver:

Hej Lea.

Jeg ved ikke umiddelbart om der er isofix base som stadard i den bil Det må stå et sted i Jeres papirer om bilen, men jeg tror det, desværre imiddebart ikke!

Det er altid sikrest at fastgøre autostolen med isofix, men det kan SAGTENS "bare" bruges med 3-punkts selen

Det bliver vi nødt til, da vi ikke har isofix base i vores polo, og den står rigtig fint fast med selen!

Så hvis det er stolen du har forelsket dig i, synes jeg bestemt du skal købe den! Den er i øvrigt betydeligt billigere uden isofix beslag

Knus Caroline

okay... 1000 tak for svaret!!!

Jeg må lige have det undersøgt 100 procent... for ja - det burde jo stå i papirerne....!!

Ja stolen er super lækker synes jeg - så det blir jo nok den uanset hvad!! Man køber vel stolen og basen hver for sig, så vi kan vel altid købe basen efterfølgende, hvis det viser sig, at vores bil har isofix ikk???

Hav en god aften...

knus fracLea

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

misslea skriver:

okay... 1000 tak for svaret!!!

Jeg må lige have det undersøgt 100 procent... for ja - det burde jo stå i papirerne....!!

Ja stolen er super lækker synes jeg - så det blir jo nok den uanset hvad!! Man køber vel stolen og basen hver for sig, så vi kan vel altid købe basen efterfølgende, hvis det viser sig, at vores bil har isofix ikk???

Hav en god aften...

knus fracLea

jeg er faktisk lidt usikker på det med om man kan købe den efterfølgende, for det er noget med der mangler noget på stolen uden isofix (fra fabrikken altså) Har hørt fra én forhandler at man ikke kan og fra en anden at man sagtens kan.. hmmm! Spørg lige forhandleren inden I køber den

Anmeld

18. juli 2010

misslea

Caroline86 skriver:

jeg er faktisk lidt usikker på det med om man kan købe den efterfølgende, for det er noget med der mangler noget på stolen uden isofix (fra fabrikken altså) Har hørt fra én forhandler at man ikke kan og fra en anden at man sagtens kan.. hmmm! Spørg lige forhandleren inden I køber den

ja for søren da - det må jeg da lige undersøge så!!! Det ville da være rigtig øv, hvis det så viste sig ikke at kunne lade sig gøre....!! Spørger dem lige i ønskebørn... så kan de jo også lige fortælle mig, om basen kan sidde i vores bil

Tak for hjælpen....

Knus fra Lea

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

misslea skriver:

ja for søren da - det må jeg da lige undersøge så!!! Det ville da være rigtig øv, hvis det så viste sig ikke at kunne lade sig gøre....!! Spørger dem lige i ønskebørn... så kan de jo også lige fortælle mig, om basen kan sidde i vores bil

Tak for hjælpen....

Knus fra Lea

det var så lidt! God jagt, eller hvad man skal sige

Anmeld

18. juli 2010

misslea

Caroline86 skriver:

det var så lidt! God jagt, eller hvad man skal sige

heheh... mange tak for det

Anmeld

19. juli 2010

maria_wlt

Zette skriver:

Bløde velour? Findes de uden?

Ja det synes jeg at jeg kan se når jeg søger.. Du skal bare gå efter helt almindeligt stof i hele stolen.. Har været super glad for vores 

Anmeld

19. juli 2010

Pige2009

Zette skriver:

Ja men det er ikke usandsynligt

http://tojbamsen.dk/product.asp?product=7324

Jeg er ked af at meddele dig, at du tager fejl. Hvis du nærlæser annoncen, står der nederst, og jeg citerer:

VIGTIGT!: Stolen leveres ekskl. Isofix-base som tilkøbes separat.

De skriver altid med isofix, og det betyder ikke at basen er med men at autostolen kan bruges MED isofix

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.