Jehova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Moaaar <3

Meilby skriver:

Jeg har som sådan ikke haft noget imod Jehovas vidner, indtil for omkring 6 år siden hvor min søster kom hjem og sagde at hun var blevet forelsket i en JV'er, og at hun nu havde tænkt sig at gå hans vej for kærlighedens skyld. Dengang vidste vi som familie ikke så meget om det, og tog det ikke så tungt. Men efter jeg har set hvad det har gjordt ved min søster, og hendes forhold til familien kan jeg slet ikke have med det at gøre.. Hun fravælger jo nu det som hun altid har elsket bla. jul, fødselsdage, barnedåbe osv. Hun gør nu alt hvad hun kan for at blive døbt ind i troen, og vi kan virkelig se hvordan hun forandrer sig. Det har simpelthen gjordt så ondt på mig, og vores familie at jeg slet ikke kan have med dem at gøre.

Min kæreste kom engang til at sige til et par jehovas vidner (en dag de kom og bankede på), at hans kærestes søster og mand var jehovas vidner og at det derfor ikke havde interesse, det gjorde desværre interessen endnu større, og på et tidspunkt kom de på samme tid hver lørdag, og ved det første besøg ud af mange nævnte de jo så at min kæreste havde fortalt om min søster, så der havde de helt sikkert udtænkt sig et nyt "offer", heldigvis havde jeg min envø og niece på besøg, så de kunne godt se jeg ikke havde tid, og efter den dag åbnede jeg simpelthen ikke døren når det ringede på lørdag formiddag, fordi det var ligeså sikkert som amen i kirken at det var dem.

Puha sikke en hisotrie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

ønskebørn74

Æblekage skriver:

Jeg er godt og grundig træt af jehova, synes de har utrolig svært ved at acceptere at man ikke ønsker dem og ikke har interesse for deres religion. de har været her og banke på og idag, kommer de og smide deres "brev" i vores postkasse (de samme mennesker).

hvordan kan man få dem til at holde sig LANGT væk ?

Irriterende at folk ikke forstår når man siger "nej tak / ingen interesse "

Her et link til mærke der kan sættes op...

http://www.alexanderband.dk/gratisavis/index.htm

Anmeld

18. juli 2010

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Jeg kommenterer ikke denne debat.

Men skægt link, Lene ! LOL "ikke flere mumitrolde"... fnis!

Anmeld

18. juli 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Jeg kommenterer ikke denne debat.

Men skægt link, Lene ! LOL "ikke flere mumitrolde"... fnis!

Kommenterer heller ikke... Blot info...

Anmeld

18. juli 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Hmmm jeg havde faktisk sat sådan et mærkat op, kort tid efter fandt jeg ud af, min vinduespudser var jehovas vidne, og mærket sad på ruden på døren måtte pænt pille det ned igen

Har intet imod jehovas vidner, det er jo deres sag hvad de ønsker at tro på, bare der også er respekt den anden vej, om mine ønsker, som bla at blive gået på dørene, uden accept af et nej tak.

Anmeld

19. juli 2010

Sommerfuglelarven

Laulund87 skriver:

Ej okay, der står jeg af!

Skal man stå i "den sorte bog" før de lader en være

Det er jo bare en bog som de skriver folk i, som ikke gider have besøg af dem, intet andet - så hvorfor står du af?? Der er jo ikke noget negativt i det!

Anmeld

19. juli 2010

wamse

Sommerfuglelarven skriver:

Det er jo bare en bog som de skriver folk i, som ikke gider have besøg af dem, intet andet - så hvorfor står du af?? Der er jo ikke noget negativt i det!

Tak for oplysningen om bogen Det vil jeg da klart få gjort når/hvis de dukker op her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.